Pappu ko girl ne joota mara..
Pappu ko girl ne joota mara..
.
.
Pappu:" Tum ne yeh joota gussey say mara ya mazaq say..
.
.
.
Girl:" Gussey se..
.
.
.
Pappu:" tab acha hai.....warna saalimain aisa mazaak
bardasht nahi karta.. :p :O :D
pappu great hai...Hahaha.
by Pak101.com (few years ago!) / 856 views
Similar Jokes
Tech Support: “What does the screen say now.”
Person: “It says, ‘Hit ENTER when ready’.”
Tech Support: “Well?”
Person: “How do I know when it’s ready?”
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Define Management?
.
.
.
Enginr : Pura nahi aata, aakhir ka yaad hai..
,
,
Teacher: Chalo koi baat nahi, aakhir wala hi suna do..
.
.
.
.
Engnr : ummmmmmmmmmm... -............. .. -.and this is called Management...:p -:D:D
by Pak101.com (few years ago!)
sante ne naayi de dukan khol layi. banta us dukan
te shave kraun aaya.santa-muchhan rakhaniyan ?
banta:yes. santa:(muchhan katt ke): aa le jeb wich
pa le
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar ki Bewi inspector se:
"Mera Showhar 1 haftay pahly bazaar se aalo lany nikla owr abhi tak ghar wapis nahi aya"
.
Inspector bhi sardar tha, bola: To Bahn jee kuch owr paka lo !
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ji Ne Apni
Girlfriend k Kaandhe
Per Haath Rakha Aur
Dheere Se Bole - "I
Love You"
Girlfriend - "Zor Se
Bolo"
Sardar Ji - "Jai Mata
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:last semester you were roaming with that girl and thais semester you are roaming with other. What you think of yourself?
Studend:syllabus changed mam.
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher:- Translate This Punjabi Sentence Into English . . Ethay Tey Anni Peyi Hoyi Aey. . . . Sardar: A Blind Girl Is sleeping here
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Biwi ne shohar ko phone kiya: kahan hain aap?
Shohar: tumhain who jewellery shop yaad hai jahan tumhain ek diamond ka set pasand aya tha?
Biwi (khushi se): haan haan mujhe yaad hai :)
Shohar: mei us k saath wali shop mein baal katwa raha hon
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Aajtak Tumne Kiss Nahi Kia Kiss Karona Muje
Santa: Nahi
Girl: Q Nahi?
Santa: Bade-Budhe Kah Gae He Aurato Ko Muh Nahi Lagana Chahiye.. ;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Black Husband: If I die, will you remarry?
Black Wife: No! I'll stay with my sister. But if I die will you remarry?
Black Husband: No, I'll also stay with your sister.
by Pak101.com (few years ago!)