Aap Pagal Ho
Ap”P.A.G.A.L” ho . . . . Ghussa nahi krna
mere pas proof hai k ap P.A.G.A.L
ho . . . . . . . P=pyare A=ache G=Great
A=anmol L=lovley kaha tha na PAGAL
ho
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!) / 1034 views
Similar Jokes
An Intellignt Monkey is Missing from the Zoo.!
.
Its Name Is..
Is..
Is..
Is..
Is..
Is..
Is..
Is!
.
.
.
Dont Worry
It Is Not U,
.
.
.
It Is Intelligent
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek padosan Ne Sunita Se Kaha:- are sunita gajab Ho Gaya.dekh to Pados Ki do Auraten teri Saas ki pitaai kar Rahi Hain.
Sunita padosan Ke Sath chat per Aayi Aur chhupkar pitaai Dekhane Lagi. padosan Ne Pucha, Aap Madad Karane Nahi Jayengi ?
Sunita - Nahi nahin do Hi bahot Hain
by Pak101.com (few years ago!)
1 Admi Ki Maut K Bad Uska Dost Uski BV K Pas Aya
Or Bola Kya Me Uski Jagah Le Skta Hu? BV:Muje
Koi Aitraz Nhi QABRASTAN Walo Se Puch Lo ;
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: How can one person make so many stupid
mistakes in one day?
Banta: simple! I get up early.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 admi ka gala kharab tha woh raat 3 baje Dr. ke ghar gaya. Dard ke waja se bahut ahista se pucha Dr. hain?
Uski biwi usse bhi aahista se boli Nahi hai aajao.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A sardarji went to a
STD/ISD/PCO SHOP and
slapped the operator twice.
:-( Guess why ?
bcoz there it was written
“Number dial karnay se pehley do lagain”
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pati: Agar mein mar gaya toh mere marne ke baad, kyaa tum doosri shaadi karogi ?
Patni: Nahi… main apni behan ki saath rahungi. Aap Kya Karoge ?
Pati: Mein bhi tumhaare marne ke baad tumhari behan ke saath rahunga…
by Pak101.com (few years ago!)
girl:Do U Love Me Lot.?
Boy: No.
Girl: what? u Not Love Me?
Boy: Ab Kya Khoon se Likh ke Du...Kya..?
by Pak101.com (few years ago!)
Daku Mangal Singh Banta Ke Ghar Mein Ghus Ayaa..
Daku : Sona kahan hai, Jaldi Bataao..!
Banta : Pura Ghar Khali Hai Malko, Jithe Marzi So Jao
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar ki maut bijli girnay say hui
par uski laash muskuratay hue mili
baghwan ne pucha aisa kyun?
toh sardar bola “mai nu laga koi photo khinch raiya ae”
by Pak101.com (few years ago!)