Santa Brought 2 Corner Tickets.

Boss Askd Santa
To Get 2 Corner Seats Tickets
For A Movie To Watch With His G.F!

Santa Brought 2 Corner Tickets..
.
.
A-1 And A-30!

by Pak101.com (few years ago!) / 1093 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Height oF Tension

Height oF Tension

Santa- 5min Me Exam Chorh K Jaane Laga.
.
Teacher-Kya Hua, Paper Nhi Aata.?
... ..
..
..
..
..
Santa- Woh Baat Nahi Hai, Mujhe Kal K Paper Ki Tyyari Karni hai

by Pak101.com (few years ago!)
The captain of a team says to the Umpire

The captain of a team says to the Umpire,
“My players want to know if there is a penalty for thinking.”
The Umpire says, “No.”
The captain says,
“Well we think you’re an asshole, then.”

by Pak101.com (few years ago!)
CIRCUIT : Bhai, Bapu ne bola tha

CIRCUIT : Bhai, Bapu ne bola tha ke kabhi jhoot nehin bolna mangta hai. Apun aaj se kabhi jhoot nehin bolega Bhai.
MUNNA BHAI : Aye Circuit, woh Sabrina ka baap aya hai tere ko dund rehla hai.

CIRCUIT : Bhai usko bolo apun gaoon gayea hai, kheti karne ko.
MUNNA BHAI : Par Circuit, abhi to tu bola kabhi jhoot nehin bolega.
CIRCUIT :Bhai, apun jhoot nehin bolega, par tum to bol sakta hai na.

by Mohammad Ali (few years ago!)
Ankhein theek hogayeen


Larki nahane gai kapre utare darwaza

baja boli=KON? Jawab aya=POSTMAN kapre

pehen k letter liya phir nahane gai kapre

utare darwaza baja boli=KON? Jawab aya=DHOBI

kapre pehen k dhobi se hisab kiya phir nahane

gai kapre utare darwaza baja phir boli=KON?

Jawab aya=PAPPU(parosan ka beta hay.ANDHA hay)

larki ne socha kya farq parta hay kapre nahi

pehenti aise he chali gai darwaza khola PAPPU

ne mithai di boli=kis khushi me PAPPU=meri

Ankhein theek hogayeen.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Nepali: Uuu shab ji

Nepali: Uuu shab ji ye sham singh ka mobile kahan milega?

Salesman- Pta nahi.
Nepali: address to isi shop ka hai.

Salesman: abey ye sham singh nai SamSung Hai.(Jas)

by Pak101.com (few years ago!)
Kahaa gayaa thaa yaar?

Santa: kahaa gayaa thaa yaar?

Banta: girlfriend ke saath movie dekhne

Santa: kitna kharchaa huaa?
Banta: 500 Rs

Santa: itnaa huaa kya?

Banta: kya karu? uske paas itnaa hee thaa yaar

by Pak101.com (few years ago!)
Funny Love letter

Purany zamaney ki larki Ka Love letter.
40 k akhrot, 80 k badaam.
Pyaray Sajid ko mera Salam.
Asalam-o-alaikum:
kal aap mere peechay atay atay gir kyun gaye thy? PLEASE Aap meri kahtir CYCLE ahista chalaen, Aap kal peelay Shalwar kameez main bohat BUTIFUL lag rahay thay, waisay to pooray Muhallay may Apsa koi nahi.
Dabay me daba dabay me cake,
Mera Sajid lakhon me aik.
Please please meri khatir guttka khana chor dain,
Aj pan k cabin pe phir se milain ge.
Neeli neeli roshni kamray me band hai,
Main kiya karon mujhe Sajid pasand hai
Apki jan Kosar.
K+S

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kisi Ki Parwaah Nahi Karta

Girl- kya tum mujhse pyar karte ho..? Banta- haan

Girl- lekin tume to meri parwaah hi nahi
Banta- oye

pyar karne wale kisi ki parwaah nahi karte!

by Pak101.com (few years ago!)
Funny

Boy- I Love you.
.
.
Girl- I’m engaged with
someone

and i have a boyfriend
& i also have 2 serious afairs.

.
.
Boy(after long thinking)

“DEKH LE KUCH ADJUST HO SAKE TOH

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aik restaurant mein gahak nay shikayat ki

Aik restaurant mein gahak nay shikayat ki keh mein gosht ka yeh parcha mosalsal 40 minute say katnay ki koshish kar raha hon magar nakam hon.

Aap pareshan mat hon! Behray nay itminan say jawab di restaurant aik bajay tak khula rahe ga.

Yar pareshan kiun ho? Hostel mein rehnay walay aik larkay nay doosray say poocha.
Woh bola kia bataon yar! Ghar khat likha tha keh table lamp khareedna hai paisay bhej dein lekin inhon nay table lamp hi bhej dia hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook