Santa Brought 2 Corner Tickets.
Boss Askd Santa
To Get 2 Corner Seats Tickets
For A Movie To Watch With His G.F!
Santa Brought 2 Corner Tickets..
.
.
A-1 And A-30!
by Pak101.com (few years ago!) / 1093 views
Similar Jokes
Height oF Tension
Santa- 5min Me Exam Chorh K Jaane Laga.
.
Teacher-Kya Hua, Paper Nhi Aata.?
... ..
..
..
..
..
Santa- Woh Baat Nahi Hai, Mujhe Kal K Paper Ki Tyyari Karni hai
by Pak101.com (few years ago!)
The captain of a team says to the Umpire,
“My players want to know if there is a penalty for thinking.”
The Umpire says, “No.”
The captain says,
“Well we think you’re an asshole, then.”
by Pak101.com (few years ago!)
CIRCUIT : Bhai, Bapu ne bola tha ke kabhi jhoot nehin bolna mangta hai. Apun aaj se kabhi jhoot nehin bolega Bhai.
MUNNA BHAI : Aye Circuit, woh Sabrina ka baap aya hai tere ko dund rehla hai.
CIRCUIT : Bhai usko bolo apun gaoon gayea hai, kheti karne ko.
MUNNA BHAI : Par Circuit, abhi to tu bola kabhi jhoot nehin bolega.
CIRCUIT :Bhai, apun jhoot nehin bolega, par tum to bol sakta hai na.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Larki nahane gai kapre utare darwaza
baja boli=KON? Jawab aya=POSTMAN kapre
pehen k letter liya phir nahane gai kapre
utare darwaza baja boli=KON? Jawab aya=DHOBI
kapre pehen k dhobi se hisab kiya phir nahane
gai kapre utare darwaza baja phir boli=KON?
Jawab aya=PAPPU(parosan ka beta hay.ANDHA hay)
larki ne socha kya farq parta hay kapre nahi
pehenti aise he chali gai darwaza khola PAPPU
ne mithai di boli=kis khushi me PAPPU=meri
Ankhein theek hogayeen.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Nepali: Uuu shab ji ye sham singh ka mobile kahan milega?
Salesman- Pta nahi.
Nepali: address to isi shop ka hai.
Salesman: abey ye sham singh nai SamSung Hai.(Jas)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: kahaa gayaa thaa yaar?
Banta: girlfriend ke saath movie dekhne
Santa: kitna kharchaa huaa?
Banta: 500 Rs
Santa: itnaa huaa kya?
Banta: kya karu? uske paas itnaa hee thaa yaar
by Pak101.com (few years ago!)
Purany zamaney ki larki Ka Love letter.
40 k akhrot, 80 k badaam.
Pyaray Sajid ko mera Salam.
Asalam-o-alaikum:
kal aap mere peechay atay atay gir kyun gaye thy? PLEASE Aap meri kahtir CYCLE ahista chalaen, Aap kal peelay Shalwar kameez main bohat BUTIFUL lag rahay thay, waisay to pooray Muhallay may Apsa koi nahi.
Dabay me daba dabay me cake,
Mera Sajid lakhon me aik.
Please please meri khatir guttka khana chor dain,
Aj pan k cabin pe phir se milain ge.
Neeli neeli roshni kamray me band hai,
Main kiya karon mujhe Sajid pasand hai
Apki jan Kosar.
K+S
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl- kya tum mujhse pyar karte ho..? Banta- haan
Girl- lekin tume to meri parwaah hi nahi
Banta- oye
pyar karne wale kisi ki parwaah nahi karte!
by Pak101.com (few years ago!)
Boy- I Love you.
.
.
Girl- I’m engaged with
someone
and i have a boyfriend
& i also have 2 serious afairs.
.
.
Boy(after long thinking)
“DEKH LE KUCH ADJUST HO SAKE TOH
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aik restaurant mein gahak nay shikayat ki keh mein gosht ka yeh parcha mosalsal 40 minute say katnay ki koshish kar raha hon magar nakam hon.
Aap pareshan mat hon! Behray nay itminan say jawab di restaurant aik bajay tak khula rahe ga.
Yar pareshan kiun ho? Hostel mein rehnay walay aik larkay nay doosray say poocha.
Woh bola kia bataon yar! Ghar khat likha tha keh table lamp khareedna hai paisay bhej dein lekin inhon nay table lamp hi bhej dia hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)