What is a fine?
Banta: What is a fine?
Santa: Fine is a tax for doing wrong.
Banta: And what is tax?
Santa: A tax is a fine for doing right.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 911 views
Similar Jokes
wife hits her husband with frying pan
Husband: What was that for...?
Wife: I found a paper in your pocket
with the name Jenny on it.
Husband: I took part in a race last week
and Jenny was the name of my horse.
Wife: Sorry..!
Next day wife hit him with the frying pan again
Husband: What now..?
Wife: Your horse is on the Phone .
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:why doctors wear a mask when they do an operation?
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
Student: For safety. If the patient dies, others can’t find out who did the operation
by Pak101.com (few years ago!)
1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai
2nd sardar:yeah mera door ka bhai hai
2nd sardar:door ka mein samjha nahin
sardar:iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai
by Mohammad Ali (few years ago!)
Police wala agr ap ka result acha na aya to ap ka khelna tv dekhna band
Bacha: ye lo 50 aur is baat ko yahen daba do
by Sabir shah (few years ago!)
Larki: Jan_E_Man Mujhe Ayse Propose Karo Jaise Aj Tak Kisi Ne Na Kia Ho . . . . . Larka: Kamini Zaleel I Love you Mujh Se Shadi Kar K Mujhe Tabah Kar Dey Beghairat….
by @irha@ (few years ago!)
Ye sms jin khubsurat Lrkon
OR
lrkiyun ko milta Hai…
5 Second baad unka mobile off ho jata
hai….
00:05
00:04
00:03
00:02
00:01
Nahi howa??
Khodsurat hote to ho jata na.!
Mera to 2 Din tak off raha tha..!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Rishta discussion now a days:
Larkay Walay: larki ne kya kiya hua hai??
Larki Walay: jee Masha Allah candy crush
kay 110th stage per hai :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy: UncLe Mai 1 Ladki Se PYaR KaRTa Hu.
.
.
UnCLe: To UsKe BaaP Ko CoFFee PiLaNe LeJa AuR SHaDiKi BaaT KaR,
.
.
.
.
.
.
BOY: UnCLe, CHaLiYe CoFFee PiTe hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Bachön batao pakistan ne jo atom bomb india pe phenka tha aur India ne use pencil bana dia uska naam kia hay?
Students:- (ADNAN SAMI)
by Zia Rasool (few years ago!)
Obama pakistan Aya To Ak Deewar par Likha tha
Obama kanjar:DDD
Obama Nay Ak Pakistani Say Pocha kanjar Ka Matlab Kya Hota ha
Pakistani Ne kaha is ka matlab hai.
WATAN SE PIYAR KARNAY WALA:P
Phir Obama (India) Gaya Aur Taqreer main kahan Mujhe pata ha
Aap sub kanjar hain:D
Main khud bohat bara kanjar hoon:-PPPP
Lakin Main ne GANDI say bara kanjar Aaj Tak nahi dakha:
by hearthackervsgirls (few years ago!)