What is a fine?

Banta: What is a fine?
Santa: Fine is a tax for doing wrong.
Banta: And what is tax?
Santa: A tax is a fine for doing right.

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 911 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

wife hits her husband with frying pan

wife hits her husband with frying pan
Husband: What was that for...?
Wife: I found a paper in your pocket
with the name Jenny on it.
Husband: I took part in a race last week
and Jenny was the name of my horse.
Wife: Sorry..!
Next day wife hit him with the frying pan again
Husband: What now..?
Wife: Your horse is on the Phone .

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:why doctors

Teacher:why doctors wear a mask when they do an operation?
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
Student: For safety. If the patient dies, others can’t find out who did the operation

by Pak101.com (few years ago!)
yeah bacha tumhara kia lagta hai

1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai

2nd sardar:yeah mera door ka bhai hai

2nd sardar:door ka mein samjha nahin

sardar:iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai

by Mohammad Ali (few years ago!)
50 lo Baat khatam karo

Police wala agr ap ka result acha na aya to ap ka khelna tv dekhna band

Bacha: ye lo 50 aur is baat ko yahen daba do

by Sabir shah (few years ago!)
:o

Larki: Jan_E_Man Mujhe Ayse Propose Karo Jaise Aj Tak Kisi Ne Na Kia Ho . . . . . Larka: Kamini Zaleel I Love you Mujh Se Shadi Kar K Mujhe Tabah Kar Dey Beghairat….

by @irha@ (few years ago!)
Ye sms jin khubsurat Lrkon

Ye sms jin khubsurat Lrkon
OR
lrkiyun ko milta Hai…
5 Second baad unka mobile off ho jata
hai….
00:05
00:04
00:03
00:02
00:01
Nahi howa??
Khodsurat hote to ho jata na.!
Mera to 2 Din tak off raha tha..!!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Rishta Discussion

Rishta discussion now a days:

Larkay Walay: larki ne kya kiya hua hai??

Larki Walay: jee Masha Allah candy crush

kay 110th stage per hai :P

by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy: UncLe Mai 1 Ladki Se PYaR KaRTa Hu.

Boy: UncLe Mai 1 Ladki Se PYaR KaRTa Hu.
.
.

UnCLe: To UsKe BaaP Ko CoFFee PiLaNe LeJa AuR SHaDiKi BaaT KaR,
.
.
.
.
.
.
BOY: UnCLe, CHaLiYe CoFFee PiTe hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
adnan sami

Teacher: Bachön batao pakistan ne jo atom bomb india pe phenka tha aur India ne use pencil bana dia uska naam kia hay?
Students:- (ADNAN SAMI)

by Zia Rasool (few years ago!)
Obama pakistan Aya To Ak Deewar par Likha tha

Obama pakistan Aya To Ak Deewar par Likha tha

Obama kanjar:DDD

Obama Nay Ak Pakistani Say Pocha kanjar Ka Matlab Kya Hota ha

Pakistani Ne kaha is ka matlab hai.

WATAN SE PIYAR KARNAY WALA:P

Phir Obama (India) Gaya Aur Taqreer main kahan Mujhe pata ha

Aap sub kanjar hain:D

Main khud bohat bara kanjar hoon:-PPPP

Lakin Main ne GANDI say bara kanjar Aaj Tak nahi dakha:

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook