Mere Papa itne lambe
1 ladka - "Mere Papa itne lambe hai ki khade khade chalte FAN ko rok dete hai."
2 ladka - "Mere papa bhi lambe hai, lekin aisi chutia harkate nhi karte."
by Pak101.com (few years ago!) / 1160 views
Similar Jokes
Shame on you girls
.
.
.
.
.
.
.
.
Weather is getting hotter than u.... :p
by Mazhar Khan (few years ago!)
manager to pathan: you are appointed 4 job
ur salary is 30,000
next year it will be 50,000.
sardar: ok
i will join next year
by Tanveer Hussain (few years ago!)
bivi pay hakoomat KaRNa koi mardangi naheen hai
mardangi to yeh hai kay bivi ko mar kay us pay hakooma ki jay
professor khapay ki katab
" haan main kutta hoon" say iktibas
by Abdul Sami (few years ago!)
Santa: Zindagi mein bahut si aisi choti choti
cheezein hain jo bahut bada dard de jati hain
Banta: Wo kaise?
Santa: agar yakin na ho to alpin per baith kar
dekh.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik bache ne “Mother Tongue” kay bare mazmoon likhna thaa. Bache ko samajh nahain aaa reha thaa kya likhe. Bache ka baap kehta “bohat lambe hai” likh do.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 Sardar ped pe baith kar gana ga rahe the,
achanak ek ulta latak ke gane laga,
dusre ne pucha, "ulta latak ke kyon gaa rahe ho."
pehla bola,"are bewkoof, side B gaa raha ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Docter:motape ka aik hi ilaj hai ap roz aik roti khaya karo,
mareez:ye roti khana khane se pehly khani hai ya khana khane k baad
by Sabir shah (few years ago!)
Maan Apni Beti Ko Dantate Hue Kahti Hai.
Maan: “Tumhe Wo Bangali Ladka Kiss Kar Raha Tha To Tumne Use Mana Kyu Nahi Kiya?”
Beti: “Maan, Main Use Mana Kaise Karti Mujhe To Bangali Bolni Hi Nahi Aati“
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar on phone:
Doctor my wife is pregnant.She is having pain right now.
Doctor: Is this her first child?
Sardar: No this is her husband speaking‚¦
by Pak101.com (few years ago!)
Ramu: Sir, mere ghar mein TV chodke baaki sabki chori hogayi hai?
Police: chor ne sirf TV kisliye chodaa hoga?
Ramu: mujhe kya pataa sir? main us samay TV mein serial dekh rahaa thaa
by Pak101.com (few years ago!)