New style of proposing a girl
New style of proposing a girl "Can I borrow a coin?" "I told my mom that I wil phone her wen I met d girl of my dreams"
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 888 views
Similar Jokes
One day pappu went 2 hotel for dinner, ordered chicken and waiter comes with the order.
Pappu: Murge ki taange kahan gayi bhai?
Waiter: Sir, Murga langda tha….
Pappu: Aur Dil kahan gaya?
Waiter: Sir, Murgi ne chura liya….
Pappu: Abey toh Dimaag toh hona chahiye?
Waiter: Sir, actually murga SARDAR tha…
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Ladies ward me admit ho gaya.
Nurse:- Tumko sharm nahi aati.
Aadmi bola:- Sharm kaisi...!
Hum to Paida hi Ladies Ward me
huye the!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Plz Don’t kill me after reading
this…
Arz kiya hai:
.
.
Tum jo aaye zindagi mein baat
ban gai,
Tum jo aaye zindagi mein baat
ban gai,
.
.
.
Samose mein chutney daali chaat
ban gai xD
xD
.
.
Thanks mat bolna ab! :’D xD xP
by Mazhar Khan (few years ago!)
Macher Ne 1 Admi Ko Din Main Kata
Admi Ne Kaha Tum To Rat Main Kat Tay Hona?
Macher Bola
Ghar K Halat Kharab Hain
Ovr Time Ker Raha Hun
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan:
Mobilink compny me job lenay geya
Pehlay hi sawal k jawab par
use mar mar kr bhaga dia geya
Swal tha:
Sab sy mashoor Network kis ka hay?
Pthan:
AL-QaiDa ka
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Height of caring..
Ek bar chiti hathi ke upar beth kar jaa rahi thi.Raste me kaccha pul aata hai.Usko dekh ke chiti-"Jaanu cross kar loge ya main utru?"
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Aap bahut mote ho gae ho
Husband: Tum bhi to kitni moti ho gai ho
Wife: Mai to maa banne wali hoon
Husband: Mai bhi to baap banne wala hoon
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher :tell me ur name in english?
Student:after 2 min "long life oven"
teachar:is ka kia matlb hai?
Student:umer daraz bhatti
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan : Humne Aik Aisa Cheez Banaya Hai Jiske Zareye Deewar Ki Dusri Taraf Dekha Ja Sakta Hai,
Scientist: Wo Kya Cheez Banaya Hai Tumne?
Pathan: "SORAKH"
by Pak101.com (few years ago!)
Neend Ati Hy to khuwab Ata Hy
Khuwab Mei 1 larki Ati Hy
Larki k Pichy Us ka Baap or Bhai B Ata Hy
Phir Na Neend Ati hy Na Khuwab Ata hy…
by Mazhar Khan (few years ago!)