Husband Wife ja rhe the
Husband Wife ja rhe the. Raste main Gadha (ass) Mila.
Wife: Tumhare Ristedar hai, Namaste to karo.
Funny Husband: Namaste SASURJI
by Pak101.com (few years ago!) / 1139 views
Similar Jokes
Master:tumne homework nahi kiya,batao kya saza du?
Child:wo ladki jo last seat pe bathi hai,uske sath bathroom me band kar do.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Car ki Battery change karwane gaya.
Mechanic: Sahab, Exide ki Daal doon?
Santa: Nahin yaar,
Dono side ki daal de warna phir Problem hogi.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sheikh ki beti ka operation hua
doctor ne kaha pathri nikli hai
sheikh bola lao mujhay do
doctor ne kaha woh kya karo gay
sheikh bola itni mehngi mili hai bechoon ga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Super Bezti =D
Larki:
Mera bag 2500, sandal 2200 aur suit 3000 ka hai.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Larka:
bs karo, pehlay apnay sir par dupatta sahi kr lo
5 rupay wali HAIR band nazar aarahi hai..:p
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Baar Exam Mein Question Aaya Hips Par Essay Likho?
To Santa Apni Pent Khol Kar Hips Dekh Raha Tha.
Tabhi Ek Bache Ne Zor Se Bola: “Mam Dekho, Santa Ne Guide Khol Rakhi Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Tamam Students se Appeal Hai k Woh apny apny result aany se pehly:
GHAR Ki sab Chaplain, Jharu Aur Wipers chupa den.
A msg From: 'SSF'
'Student Saving Federation
by Pak101.com (few years ago!)
Banta Joins Ad Company
Santa: Mere Father ka dehant ho gaya akhbaar me Shok Sandesh dena hai
Banta: Aap Hindustan Kesari me de. isme abhi 1 +1 scheme hai. Aap ke father ke sath aapka free chhap denge
by Pak101.com (few years ago!)
Aik kutta doosray se:
Oye aaj kal jahan rush ho wahan se nikal jaya kr.
Doosra: Kyon?
Pehla: Salay, agr dhamaka hogya tu insanon ki moat maray ga.
by Farhan Safdar (few years ago!)
Ragging ke waqt ladko ne 1 ladki se kaha,1 sawal
ka jawab do-patna kahan par hai?
ladki-bihar mein
boys-yahin pat jao itne dur jaane ki kya jarurat
hai..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
bf drinking
Whiskey with her girlfriend..
Asks her-tum kaun ho……..??
girlfriend-pgal ho gay ho kya
Apni jaanu ko bhool gye ..
.
.
.
.
boyfriend- nasha har gum ko bhula deta hai..
Bahan
gf shocked, bf rocked..
by Pak101.com (few years ago!)