molvi sahab was online
Molvi Sahab Was Online
On Facebook
Aadmi: Molvi Sahab Kal
Mere Bete Ny Cigrette
Pi Aur Jab Main Ny Usse
Maara Tou Us Ny Meri
Shirt Phaar Di..
Molvi: LOlz(Laugh Out Loud)
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1260 views
Similar Jokes
Santa : O Banno Car ki speed itani kyo badha di..?
Biwi : Oji Car ki break fail ho gayi hai, accident ho
jaye iske pehele ghar pahunch jaate hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 ADMI Hospital Me Ro Raha Tha
PATHAN: Kyun Ro Rahe Ho?
ADMI: Blood Test Karwana Hai UNGLI KATNI Paregi.
PATHAN Bhi Rone Laga
Or
Bola Maine To PISHAB TEST Karwana Hai
by Abdul Hannan (few years ago!)
A sheikh boy fall in love with sheikh girl
Larki: jb sub so jain ge to main gali main sika phenkon gi tum faoran andr ajana
Lekin Lrka sika phenkne k 1 ghante baad aya
Larki: itni der Q?
LARKA: Me Sika Dhoond Raha tha
Larki: Pagal Wo To Main Ne Dhaaga baandh K phenka Tha…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Us Ne Jahan Bhi Rakhey Qadm Maine Choom Liye, Fursat
Aur Wo Hamare Ghar Ja Ke Bole
Aunty Ji Aapka Ladka Mitti Khata Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Apne 1 Saal K Bache Ko Hosptal Le Kr Gya
Dr: Isko Koi Sakht Cheez To Nai Khelai?
Pathan: Nai Kal Yeh Bohat Ro Rha Tha To Bas 1 Chutki Naswar Di Thi ;->
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
History Teacher :
From where to
where did the mughals rule ?
Student:
Sir, I am not sure but
I think from page 15 to 26.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Aap bahut mote ho gae ho
Husband: Tum bhi to kitni moti ho gai ho
Wife: Mai to maa banne wali hu
Husband: Mai b to baap banne wala hu
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Phatan bank lootne gaya wahan gun dikha kar sara Paisa loot liya.
Per us k hath kuch nahi aaya.
Kyon?
...
Q k sare paise usne manager ko diye aur kaha: "Sare paise mere account mein jama kar do.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa interview k liye jata hai. Boss- aapka janm
kahan hua hai?
santa- tiruvantpuram.
Boss- spelling batao?
santa- nahi - nahi goa me hua tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: I am so miser (kanjoos) that I went alone for my honeymoon and saved half the money.
Bania: That is nothing, I saved full money. I sent my wife for honeymoon with a friend.
by Pak101.com (few years ago!)