Aqal ki zarorat
Bhanja:Mujhe 200/Rs. Do,
Mama:Tujhe Rupaye Ki Nahi AQal Ki Zarurat Hai,
Bhanja:Ab mai Apse Wahi Cheez to Mangunga Jo
Apke Paas Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 927 views
Similar Jokes
Pappu Aur Uska Freind Aapas Mein Baatein Kar Rahey They
Pappu: “Oye, Tujhe Pata Hai Kal Meine Ek Ladki Ko Rape Hone Se Bacha Liya”
Dost Hairani Se: “Sachh Mein, Wah Bhai Wah Par Kaise?”
Pappu: “Self Control, Yaar Self Control“
by Pak101.com (few years ago!)
3 Ways To Catch A Tiger
1- Newtons Method
Allow The Tiger To Catch U & Catch The Tiger
2- Einsteins Method
Chase The Tiger Until It Becomes Tired
Then Catch It
3- Pakistani Police Method
Catch A Cat & Beat It
Until It Accepts Its A Tiger
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Chalogi
Girl: Kaha.?Boy:
Jaha Tum Kaho
Girl:Police Station Chalte Hai,
Boy: Lo Batao Ab Apni Behen Se
Mazak Bhi Nahi Kar Sakta
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:College Ki Ladki se Bola
I love U!
Ab Tum Mujhe Bolo
Girl:Mai Abhi Ja K sir Ko Bolti Hun
Pathan: pagal ki buchi sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
MUNNA BHAI: Mamu, tu kitna pada hai? MAMU: B.A.
MUNNA BHAI: Sala, two akshar pada aur woh bhi ulta?
by Pak101.com (few years ago!)
1 Bus me Ek young grl khari thi,
1 Bachche ne kaha Aap meri Jagah pe baith jayen,
Grl ne use thappar maar diya……
.
Bhalai ka tu zamana hi nahi hai aj kal. . .
..
..
.bacha rotay huay
Dobara apny abu ki goud me baith gya……
by hearthackervsgirls (few years ago!)
GIRL : Suna he is ghar me Bhoot Pret rehte H
GOLU: Pata nahi Mainto 7 saal pehle mar gaya tha
MORAL : GOLU ko marne k baad bhi akal nahi aayi
by Pak101.com (few years ago!)
Teachr: Batao kanjoos kon hota hai?
Student:Sir jisko hum 100 msg b karen mager wo koi reply na kare
Teachr:Good, koi example b do iski student: Apki beti.
by Pak101.com (few years ago!)
Train me 1 ladke ne T.T.E. Se kaha
.
"Mujhe subah 4 baje patiala utha
dijiye ga, main na jagu to jabardasti utar dijiyega,
Muje subah interview dena hai."
Subah 8 baje ladka jaga to patiala nikal gaya tha...!
Ladka TTE ko maa bahen ki
galiyan dene lga..!
Logo ne TTE se kaha ke wo apko
galiyan de raha hai aur appchup-
chap sun rahe hai.!!
.
TTE :- Main ye soch raha hun ki,
.
Subah jisko maine Zabardasti utar diya hai Woh kitni galiyan de raha hoga..:p
by Pak101.com (few years ago!)
1st Pathan: Yaar Bakray Ki Zabaan Khao Gay?
2nd Pathan:
Nahi, Main Moun Say Nikli Hui Cheez Nahi Khata…
1st Pathan: Acha, To Phir Ye Lo, Anda Khaao…!
by Pak101.com (few years ago!)