Boy 2 Girl= tumhara naam Kya h?
Boy 2 Girl= tumhara naam Kya h?
Girl=Mina
Girl to Boy tumhara?
Boy=kamina
Girl=jhut mat bolo
Boy=Tu 2min pass me baith k dekh le
Tu ye hi bolgi.
by Pak101.com (few years ago!) / 894 views
Similar Jokes
Santa ko Police Ne Accident Karne Pe
Arrest Kiya..
Judge:Aakhir Ye Accident
Hua Kaise?
Santa:Kyaa Pata Sir,
Me to so Raha Tha....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa : O Banno Car ki speed itani kyo badha di..?
Biwi : Oji Car ki break fail ho gayi hai, accident ho jaye iske pehele ghar pahunch jaate hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A SAD LOV STORY
1 student ko apni clasfelw se payr ho gya.Us ne usy prpose kiya lekin larki ne inkar kr diya 0r teacher ko cmplain kar di.teacher ne danta 0r 1 week k liye class se nikal diya.jab larka 1 week baad wapis class main gaya tu larki ko us se lov ho gaya.larki ne us ki kitab pe likha”i m sorry & i lov u too.” larky ne koi respnc na diya..isi tarah 4 saal guzar gay..
Moral:STUDENT KBI KITAB HI NAI KH0LTAY:-
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher- Whats Ur name?
Boy- Hola.
Teacher- Ye kaisa Naam h?
Boy- Main Holi ke din paida hua tha na.
Teacher- Thnx God
Ye Lodi ke din nahi paida hua!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
HAKOMAT waleyo jaan deyo
Menu FaceBook chalan deyo
Facebook di bachi munh pher na le.
Koi hor mundda Onnu gheir na le.
Garmi naal hun saaah ny sukde.
Tuadi pain de viyaah nai mukde.
Mobile di battery mukki payi a.
Paani wali tanky sukki payi a.
Toilet vich v jaa nai sakde.
Tishu naal kam chala nai sakde.
Ki ki apne dukhre dasiye.
Pal vich roiye pal vich hasiye.
O baaz v aa jao HARAM DEYO.
Thori jayi bijli te aan deyo..!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Grl in Burkha!!
Boy-Kaha ja rahi ho meri jaan!
Grl-Tere Ghar,
Boy-Main bhi aata Hu
.
.
.
.
.
.
Grl-Aaja beshram, Ammi ko bataungi
Apni
bahen ko Chedta hai….lolz
by Mazhar Khan (few years ago!)
Kid-aunty mummy ne 1 katori chini mangai h
Aunty(haste hue(-acha aur kuch kaha mummy ne? Kid-ha
kaha vo kutti na de to
samnewali kamini se le aana..
by Pak101.com (few years ago!)
santa - radio pe gaane sun raha tha papa tehte hai bada naam karega.
maa - bijli ka bill tera baap bharega.
by Pak101.com (few years ago!)
Parents To A College Watchman:
Is This College Good..?
Watchman: Probably The Best
I Did My Engineering Here
&Got Immediate Placement
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor Aur ALLAH Ko Kabhi Naraz Mat Kerna Q K Jub ALLAH Naraz Ho To Wo Doctor K Pas Bhej Deta
Hai Aur Jub Doctor Naraz Ho Wo ALLAH K Pas Bhej Deta Hai.
by Pak101.com (few years ago!)