B7hat bra dukha
Santa ko rota dekhkar friend ne pucha kya hua?
Santa: Bohat bada dhokha,
maine 2 ton ka AC kharida, ghar aakar tola to sirf
35 kilo ka nikla..
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1073 views
Similar Jokes
Chaadar-E-Ishq Pey Taaza Lahu Key Cheentay Hain…
Hudood-E-Ishq Sey Aaagay Nikal Gaya Hai Koi…
Tak Dhina Din
Pogo :P :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Baap Apne 6 Saal Ke Bete Ko Sulate Hue Bola.
Baap: “So Ja Beta Nahi To Bhoot Aa Jayega”
Beta: “Papa, Aap Logo Ko To Bas Romance Karne Ka Bahana Chahiye, Chahe Bachhe Ki Fat Jaye Bhoot Ke Naam Se“
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar K Ghar Chor A Gya
Sardar Ne Dekha To Chor Bhaga.
Sardar Bhagta Bhagta Chor Sy B Agay Nikal Gya.
.
.
.
Sardar: Ek Tay Chori Utto Saday Naal Raisaan…?
by Pak101.com (few years ago!)
Ladki ek aisi paheli hai, kabhi teri to kabhi meri saheli hai.
Kharcha karo to bole ‘Darling,how ru?’
Na karo to bole ‘Brother,who ru?’
by Pak101.com (few years ago!)
AChi bachi...2011
FATHER:beti aj tm ne phone per sirf 1 ghanta bat ki, tum ne t kabhi 4 ghantay se kam bat nai ki...??
BETI:"papa ap bhi na
ye wrong number tha..."
by Hina Ali (few years ago!)
Lady To Dukandar:Aisa Sabun Do Jo Kam Ghise Or Nahane K Baad Chehre Pay Laali Laye.
Dukandar Naukar Sy:Madam Ko Ek Eent Ka Tukra Day Do.:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar k ghar chor aagya Sardar ne dekha to chor bhaga
Sardar bhagta bhagta chor sy b agay NIKAL gya
.
.
.
.
.
Sardar: Aik tay chori utto Saday nal RESSAN… ?
by Mazhar Khan (few years ago!)
ll married men say after yrs of marriage that,My marriage is made of trust & understanding.She doesn't trust me & I dont understand her
by Pak101.com (few years ago!)
Beta: Papa Humaray Ghar main Jin hain ?
Baap: Ye Jin Waghera kuch nhi hotay …
Beta: Papa Nokrani kehti hy k humaray Ghar main jin hain …
Baap: Saman pack karo …
Beta: Q papa ?
Baap: Abay.. Humary Ghar main koie Nokrani hi Nhi Hy….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sehwag ko MAYUR pehnao,
Sachin ko PEPSI pilao,
Dhoni ko BRYLCREEM lagwao,
Ganguly ko Chavnpras khilao,
Dravid mein CASTROL bharwao,
yuvraj ko MALAI MARKE LASSI pilao
Lekin in Models ko cricket mat khilao…
by Tanveer Hussain (few years ago!)