a black boy was crying and saying to

a black boy was crying and saying to his buffalo - y i m so black everyone teases me
buffalo - "tu ne mera dood piya hai tu bilkul mere jesa hai

by Pak101.com (few years ago!) / 949 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

cheezon ka BOhran

Ab to Dukan pr b ye Board lgay hain.
Cheeni Mang Kr Sharminda Na Karain.
Cheeni Ek Jang Hai,
Is Liye Band Hai
Nmak Baray Shoq Se,
Cheeni Aglay Chock Se

by Abdul Sami (few years ago!)
Good And Bad News

Santa to Banta: I have One Good News One Bad News.

Good News is That:
Meri biwi ka ACCEDENT ho gaya.

Banta: Aur Bad News?

Santa: Woh ek SAPNA tha. :-(

by Pak101.com (few years ago!)
Pehly 4 option tu do

A pathan was playing "KUN BANEGA KOARO PATI"

Shahrukh asked apny baap ka nam batao.

Pathan replied:"Hum ko pagal samajhta hai kya?"

Pehly 4 option tu do?

by Abdul Hannan (few years ago!)
Ardar Roz Subha 100

Ardar Roz Subha 100 Ladkiya Mera Intezaar Krti Hein,

Pappu - Aree Vaha Wo Kese ??

Sardar- Meine Girls College Bus Ka Driver Hoo Naa.......

by Pak101.com (few years ago!)
Time



2 students raat mai parhty howy

1st: what's the time?

2nd ne pathar utha kar samny ghar par mara

1 aurat nikli owr gussy se boli "Kameeno Ab tu so jawo raat ky 3 baj gaye hen

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Apki Love Marriage hui thi na.

Beta - "Apki Love Marriage hui thi na."
Papa - "ha par tumhe kaise pata."
Beta - "Apki Shadi aur meri Date of Birth me sirf 4 mahine ka Farq hai

by Pak101.com (few years ago!)
Chala ja msg tu banke

Chala ja msg tu banke gulab. Hogi sachi dosti to ayega jawab .
Agar nhi aya jawab to mat hona
udaas.
Bas samj lena baratn dho rahe honge
janab .

by khalid hussain (few years ago!)
Ek second…

Patni: Suno ji mere saath tumhare dus saal kaise beete?

Pati: Ek second ki tarah.

Patni: Agar main tumse 10000 rs mangu toh kaisa lagega?

Pati: Chavnni ki tarah.



Patni: Jara 10000 rs dena toh

Pati: Abhi deta hu ek second mein

by khalid hussain (few years ago!)
Sardar: Will you marry

Sardar: Will you marry , after i die .

Wife : No i will live with my sister.

Wife : Will u marry , after i die .

Sardar: No i will also live with your sister.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Teacher : Tum kahan paida huway?

Pathan : Khyber PakhtoonKhuwaa me.

Teacher : Is k spelling batao?

Pathan : Zara thehro! Hum ko lagta hai k hum

.
.
.
.
DADU me paida huwa tha....:-0

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook