NeW sTyLe 2 PrOpOsE a GiRl
NeW sTyLe 2 PrOpOsE a GiRl
Dekho me nhi chahta k mera beta bara ho k tmhari
beti ko line maray
Bura lagega
Agar Tum han karo to dono ko bhen bhai bana dete
hen
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 843 views
Similar Jokes
Ek Pathan Ne Apni Qaza Namaaz Ada Karne Ka Socha:
Namaz Se Pehle Oonchi Aawaz Main Niyat Ki...
2 Rakat Namaz Fajar Qaza, 4 November 1996. Allah-o-Akbar
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa Singh: Will this bus take me to Jalandhar?
Driver: Which part? Santa Singh: All of me, of course!
by Pak101.com (few years ago!)
Fakir To Santa: Aapke padosi ne pet bhar k khana khilaya he, Aap b kuch khilao.
Santa: Yeh lo HAJMOLA..
by Pak101.com (few years ago!)
Techar to student
Tacher:chahe nusan de hai ya faida mand?
Student:agr free mil jae to faidamand aur agr pilani pare to bahut nusan de hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
A Pathan Calls Wife
Ghar Nhi Aa Skta
Car Ka Steering Gera Sb Chori
Ho Gya
After 5 Min
He Calls
Aa Rha Hu
Galti Se Pichli Seat Pe Beth Gya
Tha
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Which is more important to us,
the sun or the moon?
Pupil : The moon.
Teacher : Why?
Pupil : The moon gives us light at night
when we need it but the sun gives us light
only in the day time when we don’t need it.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: I am going ka kya matlab hota Hai….?
Banta: Main Jaa Raha hoon.
Santa: Aise to tera bap bhi nahi Ja sakta PehLe MatLab Bata.
by Asim Raza (few years ago!)
There were continously coming I Love You messages
on a sardar’s mobile phone.
2nd sardar made fun of him about that.
1st sardar said: No, no, its not mine. I have
brought my wife’s mobile phone today by mistake.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Funny Ramesh:Hamne Mobile Marriage Bureau Shuru Kiya Hai
Shadi Ke Liye 1 Dabayen,Mangni Ke Liye 2 Dabaye
Suresh:Doosri Shadi Ke Liye Kya Dabaye?
Funny Ramesh: Doosri Shadi Ke Liye Pehle Waali Patni Ka Gala Dabye
by Pak101.com (few years ago!)
Wedding Is The Only Day,
When A Boy Stand On The Stage,
And Watched Other Girls Dressed Beautifully And Think
?
?
?
?
?
“Itne Din Yeh Sab Kaha Mar Gayi Thhiiii……“
by Pak101.com (few years ago!)