Pappu aur Pinki
Pappu Pinko ko pasand karta hay, aur Pinki Pappu k bhai ko… Jab k Pappu k bhai ko Pinki ki behan achi lagti hai aur Pinki ki behan ko Pappu pasand karti hai.
Halan-k Pappu pehle hi Pinki ko chahta hai…. Ab jab-k Pinko ko Pappu acha nahin lagta aur Pappu ka bhai Pinki k liye razi nahi hay aur Pappu Pinki ki behan se pyar nahin karta jab k Pinki ki behan ko Pappu ka bhai acha nahin lagta… To ye unka personal problem hay.
Aap kyon apna dimag kharab ker rahe ho!!!
by khalid hussain (few years ago!) / 1072 views
Similar Jokes
GOLU Mobile Compny Me Job Lene Gya
1st Hi Swal Ka Jawab Dene P Usko Bhaga Diya Gya
SAWAL-Sabse Mashur Network Konsa H
Golu: Cartoon Network!
by Pak101.com (few years ago!)
Universal fact :
When teacher scolds us, we say
.
' sorry '
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
But Our Mind Always says,
.
'ghnta Sorry'..
by Pak101.com (few years ago!)
Young generation ko sb se zyada tention kb hote ha? . . . . . . . .
Papers mein?? Nhy. . . . . . .
jb wo so kr uthen aur unka mobile unky pas na ho.
by haleema sadia (few years ago!)
Plz Bike Tez Na Chalao
Wife:Plz Bike Tez Na Chalao
Mujhey Dar Lag Raha Hai
Sardar:
Agar Tujhe Bhi Dar Lag Raha Hai
To Meri Tarah Ankhein Band Kar Lay
by Mohammad Ali (few years ago!)
If Hollywood Movies Were Made In Punjabi.
Names Would’ve Been
Jurassic Park: “Dinosaur Da Raula”
Spiderman: “Jaale Sardara De”
Superman: “Hawayi Jatt”
Terminator: “Lohe Da Jatt, Kadd De Watt”
Charlie’s Angels: “Jattiyan Kamaal Kardiyaan”
Rocky: “Mukka Jatt Da”
Baby’s Day Out: “Sardara Da Kaka, Paave Syaapa“
by Pak101.com (few years ago!)
1 pathan ne molvi ko bohat maara,
kisi ne pucha kyn maara.
PATHAN: ye kehta he tamam muslman jannat ka mazay lenge,
jannat tou hamara bewi ka nam hai¦
by Pak101.com (few years ago!)
1 Party me sab log ulti kar rahe the..
Banta: Sab ko kya Hua?
Santa: Maine Ulti ki thi,
In Logo ko Bura Laga, To Maine Wapas Pee lee
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan ne bete ka naam amrica rakh liya
dost:amrica humara dushman hai ap ne ye naam kiun rakha?
Pathan:hum batana chahta hai k hum amrica ka baap hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Shadi ke bad dusre din Parul apni dady se: Meri unse ladai ho gayie!
Dady: Shadi mein jhagde toh hote rehte hai fikar mat karo.
Parul: Woh toh thik hai par ab “LAASH” ka kya karu
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ke Ghar Mein Billi Rehti Thhi, Santa Billi Se Tang Aaker Use Kahi Chod Aaya.
Ghar Aaya To Billi Usse Pehle Pahunchi Hui Thi.
Santa Billi Ko Dubara Kahi Door Chod Ke Aaya, Billi Phir Usse
Pehle Ghar Pahunch Gayi.
Santa Ko Bohut Gussa Aaya, Abb Woh Billi Ko Bohut Hi Jyada
Door Chodne Gaya.
Waha Se Usne Wife Ko Phone Kiya Aur Pucha.
Santa: “Billi Ghar Pahunch Gayi Ya Nahi?”
Wife: “Haan Pahunch Gayi Hai”
by Pak101.com (few years ago!)