At Age 3 We Start Study With
At Age 3 We Start Study With Tears & At Age 23 We Finish Study With Tears…
1st Tears are Due to Fear of New Place & 2nd are Due to Missing Dears
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 838 views
Similar Jokes
Kal Ka Kaam Aaj Mat Karo, Usko Kal Tak Rakho.
Kya Pata Us Kaam Ko Karne Ki Jaroorat Hi Na Pade”
By William Kaamchor
by Pak101.com (few years ago!)
Baap : Sharab, Cigarette,
Ladkiyan
Ye Sab Tumhari Jaan k
Dushman
Hain..
.
.
Beta : Jo Shakhs Apne
Dushmano
Se Dur Bhaage
.
Wo Mard Nahi Hota
papa..
by Pak101.com (few years ago!)
ustaad shagird se agar tum ne kal tak fees jaman na karwai to main tum ko parche main bethane nahi dun ga. Shagird masomiat se koi baat nahi sir main khare ho kar paper de dun ga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1990's girl:Ami ma jeans pehn lon?
Ami: Ni Beshrm log
kia kahen gy.
2010's girl:Can i wear jeans?
Mom:pehn pehn meri bachi Allah ka
wasta kuch to Pehn ley. :-O
by Abdul Hannan (few years ago!)
New Girlfriend & Pappu In First Meeting
Girl: “What Are You Doing?”
Pappu: “I Was Doing A Job With Times Of India But Now I Left.”
Girl: “Oh My God, But Why?”
Pappu: “Koun Sala Subha-2 Uthe Or Paper Dalne Jaye.“
by Pak101.com (few years ago!)
PATHAN ko chiragh mila . chirag ragara.
JIN ne kaha “3 wishes bato.”
PATHAN: No 1 . Eik bara bangla .
No 2 us main Khob dolat mand log.
No 3 Humko is main chokidar lagwa do
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar g 1 Girl k sath chips kha raha tha
Girl ne pyar se ankho mai ankhain dal k pocha
kuch feel ker rahe ho?
Sardar: Han tum mujh se ziada chips kha rahi ho.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Baar baar q puchtay ho maqam apna jane jana
1 baar keh jo dia
tum bari film ho
by Sabir shah (few years ago!)
1Budha Budhiya ko Ghur Raha tha.
Budhiya Use Galiya Dene Lagi.
1Ladka Aya Bola-Kya hua?
Budha-kuch nahi Beta,Purana Calender hai FADFADA RaHA HAI.
by Pak101.com (few years ago!)
Bv:aj dunia ka ganda kam kar do
sardar ne bed pe peshab kar di
by Sabir shah (few years ago!)