Santa calls WHITE HOUSE
Santa calls WHITE HOUSE
Santa: I want to become the next president of USA.
Obama: Are u an Idiot?
Santa: No, Why? Is it Compulsory to be an Idiot?
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 878 views
Similar Jokes
Santa Helmet Pehen K Bahar Nikla To Police Ne
Kaha-Nikaal 50rs..
Santa-Abe Maine Helmet Pehni To He_
Police-Abe, Par Scooter Kaha Hai?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy : My Girlfriend broke up with me and sent me
pics of her with her new
boyfriend .
-
-
-
Friend : Really Bad ,
What did you... do ?
-
-
Boy : I sent those pics to her Dad ... DHinka
chika...!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Larka:ya habibi wil you bi my jalebi?
Larki:habibi haya haya
Aj se tu mera bhaiya
by Sabir shah (few years ago!)
Why I Hate C.I.D :(
An Example:
LADY: Rahul Mera Bhai Tha
DAYA: Kya? Rahul Tumhara Bhai Tha?
LADY: Han, Rahul Mera Bhai Tha
ABHIJEET: Rahul Sach me Tumhara Bhai Tha???
LADY: Ha Sir…Wo Mera Bhai Tha.
ACP: My God, Iska Matlab, Tum RAHUL Ki Bahen Ho …
by inayat khan (few years ago!)
Cute Insult:
Boy: i want to say something to u Gal: wt ?!
...
Boy: Its 3 words & 8 letters
Gal: i know. Its I luv u, ...but i dont!
Boy: No !!
Gal: den wt?!!!
.
Boy: GO TO HELL !!!
lolzz....
by Pak101.com (few years ago!)
A phatan joined Army & was given a
Gun.
Phatan: Sir, is ki naali apni taraf
rakhun ya dushman ki taraf?
Major: kisi bhi taraf rakh le faida mulk
ka hi ho ga.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Breaking news by Geo : ”
Wazarat E Bijli nay load shedding khatam krnay ka elaan . . . . ”
Sorry,
Abhi itna he suna tha,
K light chali gayi.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Faraz Apni Wife Se..
Daag To Chala Jaega Kameez Se..
..
Wah Wah..
Daag To Chala Jaega Kameez Se..
Agar tu kapre dhoye tameez se ..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mujhe Laga Aap Mard Ho
Train chali, Santa ek dibbe mai chadh gaya
TT bola: kyun praaji, nazar nahi aati, ye ladies dibba hai
Santa: Sorry ji, mujhe laga aap mard ho
by Pak101.com (few years ago!)
Principal: Agar koi ladka girl's hostel me paya gaya, to usko pehli bar Rs 300 fine lagega, dusri bar 500 aur teesri bar Rs 800 fine lagega.
Ek Ladka: Monthly pass ka kya lega, mamu?"
by Pak101.com (few years ago!)