Sachayi Govt. Offices Ki
Ek Govt. Office Ke Board Pe Likha Hua Tha
“Kripaya Shor Na Kare”
Pappu Ne Uske Niche Likh Diya
“Varna Hum Jaag Jayenge“
by Pak101.com (few years ago!) / 1112 views
Similar Jokes
Santa kadi chawal kha rha tha , ek makhi us par baithne ki koshish kar rahi thi, ye dekh santa bola- hat hat ye woh nhi hai jo tu samajh rahi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Friend Se:
Aaj Raat Mein Nahi Soun Ga.
Friend: Kyon?
Sardar:
Khwaab Mein Pathan Se Larai Ho Gayi Hai.
Friend: To Kya Hua??
Sardar: Aaj Woh Bandy Le Kar Aye Ga
by Pak101.com (few years ago!)
HINDU ja raha tha Pathan say takar ho gy
HINDU: Me shama chahata hun
Pathan: Shama ko hum bhi chahta hai lekin Uska baap nahi manta. :(
by Pak101.com (few years ago!)
Munna: Bolay to apun ko tera operation dobara karna paray ga.
Patient: Kyun???
Munna: Kyun k apun kay rubber k gloves teray andar hi reh gaye hain.
Patient: Agar yeh baat hai to mujhay jaanay do. Mien tumharay gloves ki payment kar doon ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Arz Kia Hy
Dor Se Dekha To Bus Khari Thi
Dor Se Dekha To Bus Khari Thi
Pas Ja K Dekha To..
BUS HI KHARI THI
Yahooo!
Apni Nazr To Bari Taez Hy YAR.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Lab pe ati hai Dua ban k tamanna meri,
Dil karta he band krwa doon sim tere,
Dor duniya ka tere DAM se ujala hojaye,
Jo mjhe sms na kare Uska rang kala HOjaye….
by Asim Raza (few years ago!)
Phansi se pehle jailer ne pathan se pocha:
Bata teri aakhri khuwaish kya hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: Bus Karachi mein 1 khud kush hamla krny do...
by Abdul Hannan (few years ago!)
Double Insult :P Girl: do u like me ? Boy: No !!!
.
(girl got sad)Boy: y r u sad?
Girl: becoz u don’t like me.
Boy: u never asked that do u love me.
Girl: Awww !! ok !! Do u love me ? ? :*Boy: No !!! :P :P
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:Yar larkion ko “I love you” kehnay ki sub se achi jaga kon si hai? 2 boy:Mazaar 1Boy:woh kion? 2boy:kion k wahan unke paon mein chappal nahin hoti.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek hotel me naye shaadi shuda jodon k liye ek line likhi hui thi:"Khidki par parde daal dijye" Aapka pyaar andha ho skta hai," Magar humara staff nahi'...
by Pak101.com (few years ago!)