Pandit: I am so miser
Pandit: I am so miser (kanjoos) that I went alone for my honeymoon and saved half the money.
Bania: That is nothing, I saved full money. I sent my wife for honeymoon with a friend
by Pak101.com (few years ago!) / 950 views
Similar Jokes
8 Batain Kisi K Dil Main Ap Ki Izzat Barha Sakti Hain…
1) SALAM Krna
2) Kisi Ko Jaga Daina
3) Asal Naam Say Pukarna
4) Bila Wajah Behas Na Krna
5) Doosray Ki Baat Bhi Tahamul Say Sunna
6) Apni Ghalti Tasleem Karna
7) Bina Puchay 03151234567 Pr
Rs.50 Ka Eazy Load Karwana
8) Point Numbr 7 Pay Zyada Tawjjo Daina.. :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Jailer: phansi se pehle kisse miloge?
Santa: Biwi Se Jailer: Maa-Baap se nahi
Santa: Maa-Baap to agla jnm lete hi mil jyenge biwi ke liye sala phir 25 saal wait karna padega!
by tanveer hussain (few years ago!)
When a Girl Accepts Your Friend Request
it means she accepted Your "Friendship" Not Your "Proposal"..
When a Girl sends you a Friend Request
it means She wants to be your Friend not Your Girlfriend.
When She Tag you
it means she wants to share her Thoughts with You
'n not that She's Lost in Your Thoughts..
When she comments on Your status
it means She's just being Social 'n not Flirting..
When She Like Your comment
it means She like Your Comment not You. !
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Girl : I'm warning you
My Mummy is coming back in half an hour..
Boy : But I'm not doing anything..
Girl : That's why I'm warning you..
Hurry up
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Ko uska Susar Jootay Maar Raha Tha:
Aadmi: Q Maar Rahy Ho?
Susar: Iski Biwi ne Hospital Se Isay SMS Kya,
TUM BAAP BAN GAYE HO.
Isne Apne Saary Doston Ko Forward Kar diya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Waqt Aisa Aye Ga Jab Sari Dunia Par
Pathano Aur Sikhon Ki Hukumt Ho Gi Kyun K
?
?
?
?Baqi Insan Traqqi Kar
K Kahin Aur Ja Chukey Hon Gay
by Pak101.com (few years ago!)
santa to rikshawala : Are o bhai khali ho kya
Rikshawala: Haan bilkul khali hoon
santa: Aao Chalo Phir Tash khelte hain..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Jyotishi Se- Meri Shaadi Kyon Nahin Ho Rahi Hai.?
Jyotishi- Kaise Hogi.. Kundli Mein Sukh Hi Sukh Jo Likha Hai.!
by Pak101.com (few years ago!)
Funny Imagination Of Paad At Suhagraat: shadi ki
rat hai,aap bister par bethe ho or bv ka ghoonghat
utha rahe ho ki achanak ap ka paad nikal aaye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Angry boss: Tumne kabhi Ullu dekha hai?
Executive (sar jhukate hue): Nahin sir.
Boss: Niche kya dekh rahe ho ? Meri taraf dekho.
by Pak101.com (few years ago!)