Nakal Marna Galat Baat Hai
Ek Baar Exam Mein Question Aaya Hips Par Essay Likho?
To Santa Apni Pent Khol Kar Hips Dekh Raha Tha.
Tabhi Ek Bache Ne Zor Se Bola: “Mam Dekho, Santa Ne Guide Khol Rakhi Hai“
by Pak101.com (few years ago!) / 1102 views
Similar Jokes
Ranjha ne bansri bajai heer daur k aai,
majnu ne been bajai laila bhag k aai
aur hum ne seeti bajai wo apne abu ko le aai.
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar ki beti ko kisi ne sms kia i love you
sardar guse me:jis ne sms kia hai us ko to me poch lun ga. Filhal us ka sms use wapas kar do.
by Sabir shah (few years ago!)
Bilu MC ki hotal me- are bhai kab se wait kar raha
hu,
Khana abhi tak nahi aaya?
Mc – sar khana to char din se bana rakha hai bas
garam ho raha hai!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Agar Kuttey Aur Sardar Mein
English Speaking Ka Muqabla Ho To Kaun Jeetey Gha?
Jeetey Jo Marzi Laikin Yeh Baat To Teh Hai
K Muqabla Mumkin Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:o bhai sahab mujhe yahan nai rehna mujhe apne paise wapas karo ,itna chota kamra tm mujhe janwar samjhe ho.
Waiter:sir ye apka room nai lift hai
by Sabir shah (few years ago!)
sardar:Cricket Khel Kar Aya,
Dost: Kitnay Runs Banay?
Sardar:triple Century Hone Me 299 Run Baqi Thay, kanjar ne out kar dia!
by Pak101.com (few years ago!)
Police wala : oye tu PAPPITA bechan wali nu KISS kyo kitta ?
Santa : HAJOOR ohi bar bar chilla rahi c
PAPI ta le lo
PAPI ta le lo
by Pak101.com (few years ago!)
Shaadi ke bad Rakhi apni dady se: Meri unse ladai ho gayi ,Dady:
Shaadi main jhagde to hote rahte hai fikar mat karo.
Rakhi: Woh toh thik hai par ab Laash ka kya karun.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar sent a SMS to his pregnant wife.
Two seconds later a report came
to his phone and he started dancing.
The report said, “DELIVERED”.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa found cigarette in daughter’s room “Ohh
God! She smokes?”
Then she found wine, “O God! She drinks?” Then
he saw boy,
“Thank God@ To ye sab ess munde da hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)