Hmari dosti Tb Khtm hogi jb...
Hmari dosti Tb Khtm hogi jb...
1 ghunga 1 behre ko call kar
k btyega ki 1 andhe ne dekha
ki 1 langda bhag rha tha Ghanze
k peeche Baal katne k liye......
by Mohammad Ali (few years ago!) / 1085 views
Similar Jokes
Khoon se likh diya har diwar pe Uska Naam,
Khoon se likh diya har diwar pe Uska Naam,
Aur fir tod di har diwar jis pe likha tha uska naam,
Kyon Kia.
.
.
SPELLING MISTAKE THI
by Sajjad Qureshi (few years ago!)
Banti asked Ballu"I watch TV in my liesure
time,what about you?"
Ballu simply replied""I watch TV when my wife and
mother quarrel with each other"!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Driver: Car sheshay ki bottle pr char
Gae ur Punture ho gae
Major Rohail: Tume sheshay ki bottle
Nazar nhi aai?
Driver: Sab bottle ek admi ki jaib main thi
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa=matlbi dost se bach kr raho. Banta=magr matlbe dost ka pta kaise chalega. Santa=simple,sare dosto ko msg karojo reply na de samjah lo wo hi matlbi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : Why
You Did Not
Close Your Eyes
When
I Kisses You ?
.
.
.
.
….
.
Girl : Kaminay .. Last Time Eyes
Close Ki Thein, Tab Tu Ne Mere
Purse
Se 500 Rupy Chura Liye The … =P:)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Andha Police Me Bharti Hone Ke Liye Gaya.
Officer Ne Pucha "Tumhe Hum Kis Liye Rakhe.?"
Andhe Ne Fauran Jawaab Diya "Andha-Dhund
Firing Ke Liye."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan ny 15 rupy b.v ka sdqa utara
or us mn 85 rupy dal k 100 wala card load krwa lia
B.v ye kya kia?
Pathan: balance mery pas aa gya or sdqa Zardari Ko chla gya
by Pak101.com (few years ago!)
Santa’s father gave him a gun on wedding night & said: Fire in air if ur wife is virgin, shoot her if not.
Santa fired in air 1st night & shot her 2nd night.
by Pak101.com (few years ago!)
Height of Emotional Atyachaar-
GF- Mai ro ro k tere liye jaan de dungi
BF-Ok ro le jitna rona hai par 1 buket bhar k rona
mujhe nahana hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Orkut te kudi fasai,
Facebook te gal chalai,
Twitter te ma-bapu nu milai,
Yahoo te divorse ho gaya,
ess bahane yaara da computer Da course ho gya
by Pak101.com (few years ago!)