Kamjori hai fruit khaya karo
Doctor: Kamjori hai fruit khaya karo chhilke sahit
After one hour
Santa: Mera pet dard ho raha hai
Doctor: kya khaya tha
Santa: Nariyal chhilka sahi
by Pak101.com (few years ago!) / 1447 views
Similar Jokes
Lady To Dukandar:Aisa Sabun Do Jo Kam Ghise Or
Nahane K Baad Chehre Pay Laali Laye.
Dukandar Naukar Sy:Madam Ko Ek Eent Ka Tukra
Day Do.:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Student:-sir, kya aap mujhe us kaam ke liye bhi saza denge jo main nahin kiya hai?
Adhyapak:-nahin nahin,bilkul nahin.
Student:-sir, maine aaj ka homework nahin kiya hai.
by Pak101.com (few years ago!)
LECTURER: Write a note on Gandhi Jayanti.
CIRCUIT WRITES: Gandhi was a great man,
but maa kasam i dont know who is Jayanti.
Koi locha-lafda hoga buddhe ka!
by tanveer hussain (few years ago!)
Munna Bhai: Aay circuit, baapu bole toh gandhi ji kapde kyu nahi pehantay thay?
Circuit: Bhai bole toh bapu bhi us time ke Salmaan Khan thay!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikari Ne Phone Kiya: Hello Taj Hotel
Taj:Yes
1 Biryani1 Pizza Bhej Do
Taj: Kiske Nam Pe Bhej Du Sir
Allah Ke Nam Pe Bhej De
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Pathan ne apni bhabhi ko jaan se mar diya
.
Logon ne pocha ke kion mara?
.
Pathan: Yaar mai jis se bhi pochta ke phone pe kis se bat kar rahy ho, kehta
Tumhari bhabhi se
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Girl to Shopkeeper: Koi esa “Valentine Card” hai, jis par lekha hon “mai sirf owr sirf tum se pyar karti hon” ? .
Shopkeeper: Haan hai .
Girl: Acha 7 cards dena
by hearthackervsgirls (few years ago!)
SARDAR BIWI SE: TUM BABY KO KIYA PILAATI HO?
BIWI: DOODH AUR ORANGE JUICE SARDAR: OYE TOONE KABHI BATAAYA NAHIN ORANGE JUICE KIS SIDE SE AATA HAI.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
SANTA : “When you buy a note book there will be no margin in it. Why is it so?”
BANTA : “Simple, it is because I always buy the note book from a Margin-Free Market!!”
by Pak101.com (few years ago!)
Hum Log Ghar ki Rakhwali k Liye kUTTA Rakhte
Hain.
Pakistani Citizen:
Ye Konsi Bari Baat Hai..
"Humne To Pure Mulk k Liye Rakha Hua Hai.."
by Tanveer Hussain (few years ago!)