Kamjori hai fruit khaya karo

Doctor: Kamjori hai fruit khaya karo chhilke sahit
After one hour

Santa: Mera pet dard ho raha hai

Doctor: kya khaya tha
Santa: Nariyal chhilka sahi

by Pak101.com (few years ago!) / 1447 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Aisa Sabun Do

Lady To Dukandar:Aisa Sabun Do Jo Kam Ghise Or
Nahane K Baad Chehre Pay Laali Laye.
Dukandar Naukar Sy:Madam Ko Ek Eent Ka Tukra
Day Do.:-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
kya aap mujhe us

Student:-sir, kya aap mujhe us kaam ke liye bhi saza denge jo main nahin kiya hai?

Adhyapak:-nahin nahin,bilkul nahin.

Student:-sir, maine aaj ka homework nahin kiya hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Write a note on Gandhi Jayanti

LECTURER: Write a note on Gandhi Jayanti.

CIRCUIT WRITES: Gandhi was a great man,
but maa kasam i dont know who is Jayanti.
Koi locha-lafda hoga buddhe ka!

by tanveer hussain (few years ago!)
Salmaan Khan

Munna Bhai: Aay circuit, baapu bole toh gandhi ji kapde kyu nahi pehantay thay?

Circuit: Bhai bole toh bapu bhi us time ke Salmaan Khan thay!!!

by Pak101.com (few years ago!)
Bhikari Ne Phone Kiya

Bhikari Ne Phone Kiya: Hello Taj Hotel

Taj:Yes
1 Biryani1 Pizza Bhej Do

Taj: Kiske Nam Pe Bhej Du Sir
Allah Ke Nam Pe Bhej De

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan ki bhabhi

1 Pathan ne apni bhabhi ko jaan se mar diya
.
Logon ne pocha ke kion mara?
.
Pathan: Yaar mai jis se bhi pochta ke phone pe kis se bat kar rahy ho, kehta
Tumhari bhabhi se

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Girl to Shopkeeper

Girl to Shopkeeper: Koi esa “Valentine Card” hai, jis par lekha hon “mai sirf owr sirf tum se pyar karti hon” ? .

Shopkeeper: Haan hai .

Girl: Acha 7 cards dena

by hearthackervsgirls (few years ago!)
TUM BABY KO KIYA PILAATI HO?

SARDAR BIWI SE: TUM BABY KO KIYA PILAATI HO?
BIWI: DOODH AUR ORANGE JUICE SARDAR: OYE TOONE KABHI BATAAYA NAHIN ORANGE JUICE KIS SIDE SE AATA HAI.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
When you buy a note

SANTA : “When you buy a note book there will be no margin in it. Why is it so?”

BANTA : “Simple, it is because I always buy the note book from a Margin-Free Market!!”

by Pak101.com (few years ago!)
Rakhwali k.liye kutta

Hum Log Ghar ki Rakhwali k Liye kUTTA Rakhte
Hain.
Pakistani Citizen:
Ye Konsi Bari Baat Hai..
"Humne To Pure Mulk k Liye Rakha Hua Hai.."

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Pappu asked 1 question

Ek bar ek ladka samosa

A Tiger was giving wedding p..

Ek pagal dusere se

One friday night

Masjid Ke Bahar Chppal Rakhn..

Mohabbat ISHQ Pyar

Aik Din Aik Pathan Ki Apne B..

Aati Thi Jaathi Thi

Shadi Se Pahle Girlfirend

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook