Kya ker rhe ho???
Master- “Rinku, kya kar rahe ho? Padh rahe ho
kya?”
Rinku- “Ji nahi Shrimaan, mai apki baat sun raha
hu”
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 943 views
Similar Jokes
Pathan Vs Sardar
Pathan 2 sardar: Bakre ki zubaan pakai hai khao ge ?
Sardar: Main mun se nikli hui cheez nahi khata.
Pathan: To phir anda bana don
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Jeeto: yelled at Santa! U're gonna b really sorry!
I'm going to LEAVE you!
Santa: Make up ur mind! Which one is it gonna be?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banta : Dekh Santa Ek Saanp,Teri Biwi Ko Kaat Raha Hai.,Santa :
D ar Mat Yaar.Vo Kaat Nhi Raha,Vo To Zehar Bharwane Aaya Hoga
by Pak101.com (few years ago!)
Techer to santa:oye ye bata k taj mahal kaha hai?
santa:pata nahi
teacher:stand up
santa:window me se dikhay dega kya.
by Pak101.com (few years ago!)
MAMU: Chand toh raat ko nikalta hai, aaj din mein kaise nikal aya?
GIRL: Ullu to raat ko bolta hai, aaj din mein kaise bol pada?
by Pak101.com (few years ago!)
AMERICAN : Ye building kitne din mai bani hai?
PATHAN : 1 maah main,
...
AMERICAN : Ye hmare mulk main to 2 weeks main ban jati hai,
...
Thora agay jane k baad phir Poucha : Ye building kitny din main bani hai?
PATHAN : Sirf 2 weeks main,
AMERICAN : Hmare mulk main to 3 days main ban jati hai,
Habib bank plaza k pas sey guzrey to AMERICAN ne poucha : Ye building kitney din main bani hai.?
PATHAN :
Pata nhi Subha to nhi thi :)
by Pak101.com (few years ago!)
Pyar me
Zuban
chup ho to
Ankhen
Bolti H
Ankhen
chup hon to
Hont
Bolte H
Hont
chup ho to
Dil Bolta H
Or agr Dil
chup ho to
.
.
.
Molvi bolta H
“4 takbeer namaz-e-jnaza frz-e-kfaya”
“ALLAH O AKBAR”
GAME OVER!
by Mazhar Khan (few years ago!)
100% Majedar joke
.
.
3 Dost Diwali Ke Baad Mile
.
.
.
1st :Mere Daddy 10,000 Ke Patake
Laaye,
Humne 3 Ghante Tak Bajaye,
.
.
2nd: Mere Daddy 15,000 Ke Pataake
Laaye Thhe,
Humne 4 Ghante Tak Bajaye,
.
.
.
.
.
3rd:Daddy Ghar Par Nahin Thhe…
.
.
Toh Mera Bhai 5000 Ka Sirf Ek
Pataaka Laaya Aur Saari Raat Humne
Baari-Baari Bajayaa..;-P
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Doctor: Bachy ko pani dainy se pahle ubaal lia karain
.
Sardar: Wo tu teekh hai lekin Ubaalny se Bacha mar tu nahi jayega??
by Pak101.com (few years ago!)
Dost:mera dil bahut bara hai.
Sardar:kiun tu ne hathi ka dil to fit nai karwa lia hai.
by Sabir shah (few years ago!)