Bachon wada kro
Teacher:Bachon wada kro kabhi sharab,cigrette nahi piyo ge
Bachey:Nahi piyenge
Teacher:Girls ka peecha nai karoge
Bachey:Nahi karenge
Teacher:Unn par awaaze nai kaso ge
Bachey: nahi kasenge
Teacher:Watan par zindigi qurbaan karo ge
Bachey:Kardenge,aesi zindigi ka karna bhi kya hai..
by Pak101.com (few years ago!) / 1149 views
Similar Jokes
Wo khud pe gharoor karta hai to is me herat ki koi bat nai
dost
jis ko hum chahte hain wo aam ho hi nai sakta
wo to amrood hai amrood
by Sabir shah (few years ago!)
ek chhota bachcha doosre bachche se:-agar din ko suraj nahin nikala to kya hoga?
doosra bachcha:-bijli ka bill bad jaaega.
by Pak101.com (few years ago!)
Dad : Ess Baar exam me paas ho ya fail BIKE zarur dilaunga.
Son : Kaunsi bike?
Dad : Pass he to “APACHE”
college jane ke liye.
Fail hue to “RAJDOOT” dood bechne ke liye
by Pak101.com (few years ago!)
Meine maa se pucha “Kab tak meri fikar me is tarah raton ko jagti raho gi?
Maa ne kaha:
“Jab tak tu apni dusri Maaon se bat krna nhi chorega”:-
by hearthackervsgirls (few years ago!)
ustad:konsa parinda subse tez urhta he?
Boy: Hathi.
ustad: Nalaiq tumhara baap kia karta he?
Boy:taliban commander he.
ustad:shahbash hathi hey sub se teez urhta he.bet jao
by ijaz (few years ago!)
Husband: Honey, I invited a friend home for dinner.
Wife: What? Are you crazy? The house is a mess, all the dishes are dirty, and I can't cook meal.
Funny Husband: I know all that.
Wife: Then why did you invite the friend?
Funny Husband: Because the poor fool is thinking about getting married.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:"Maths vich fail kyu hoya"..
SON:1st day Tchr kendi 5+3=8..
Agle din kendi 6+2=8..
fir kendi 4+4=8
ullu di pathi khud confusd hai menu ki padaeygi..:-
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Ladka ladki ko impress karne ke chakkar main bike se gir gaya..
ladki boli aapko chot to nahi lagi..
ladka bola are hat pagli hum bike se aise he utarten hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Ques: Agar dunia mai bejli nahi hoti tu TV kesay daikhty?
.
Pathan: Mom-batti jala ke !
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
light chali gayi
beta-papa torch do na
baap-le,padega kya?
beta-no papa frnd ko sms bhejna hai isliye torch
maang raha huin
by Tanveer Hussain (few years ago!)