Student Gadha
Pappu school mn gadha le k aya
Miss:Ye gadha,Q laye ho?
Miss ap hi to Kehti hn K me ne bry bry gadho Ko insan bnaya hy
To me ne socha is ki b"life bn jae gi .?
by Pak101.com (few years ago!) / 943 views
Similar Jokes
1st Sardar: I am a good actor and I like to work
in films.
2nd Sardar: What role do you like the most?
1st Sardar: Chicken role.
by Pak101.com (few years ago!)
Koi larki humein thura de to koi gam nai
sabir wo larki hai badnaseeb jis ki kismat me apun nai
by Sabir shah (few years ago!)
Train mein 2 aadmi safar kar rahe the...
1st : Kahan se aa rahe ho?
2nd : Chandigarh se
1st : Wahan se toh mai b aa raha hu. Chandigarh me kahan
se aa rahe ho?
2nd : Sector 41 se
1st : Wahan se toh Mai b aa raha hu ye btao Sector 41 mein
kahan se aa rahe ho?
2nd : Sector 41-A se
1st : Wahan se to Mai bi aa raha hu ye batao Sector 41-A se
kis ke ghar se aa rahe ho?
2nd : Gautam sahab ke ghar se
1st: Wahan se toh Mai bi aa raha hu acha ye batao kahan ja
rahe ho?
Aas paas k musafiron ne tang aa ke kaha aakhir tum dono ho kaun..??
Dono aadmi : Hum dono bhai hain, bas time pass kar rahe
hain :P :D
by Pak101.com (few years ago!)
Aisa DOSTANA hama
Aisa DOSTANA hamara, Mai KASHTI tu kinara, Mai DHANUSH tu teer, Mai MATAR tu paneer, Mai VARSHA tu badal, Mai RAJMA tu chawal, Mai HOT tu cool, Mai APRIL tu....?
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A-0-A.
1 gd news he!!!!
is mahiny ki 29 ko mri mehdi he,,
or 30 ko shadi he,
or 31 ko valima he!!
u r invited!!!
plz zrur ana!!!
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Bush:Meri sister da munda huya.
musharraf: Mubarak ho.
Bush:par afsoos di gal a.
musharraf: ki?
bush:baap da pata nahi.
musharraf: koi gal nai,Osama pa dal do!
by Pak101.com (few years ago!)
A Sardar Jee Proposed A Girl With A Romantic Poetry:
Kutta Maar Giya Razai Vich
Main Pagal Aan Teri Judaee Vich
Pani Tay Machhar Beh Nai Sakda
Sardar Teray Bin Reh Nai Sakda
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Meri aulaad nhi hoti
Dost: Aap mazaar pe dua kro
NEXT YEAR
Dost: Kya howa?
Pathan: Nhi howi
Dost: Konsy maazar pe gaye thy?
Pathan: Quaid-e-Azam k Maazar pe
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar: Itnay saray log football ko laat kion mar rahay hain?
.
Admi: Goal karny ke lie
.
Sardar: Gol hi tu hai, owr kitna gol karengay?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
In a class, teacher asked: If I buy an item@ 12.75 n [email protected], it's loss or profit?
Pappu: Profit in rupees & loss in paise
by Pak101.com (few years ago!)