Quaid-e-Azam k Maazar pe
Pathan: Meri aulaad nhi hoti
Dost: Aap mazaar pe dua kro
NEXT YEAR
Dost: Kya howa?
Pathan: Nhi howi
Dost: Konsy maazar pe gaye thy?
Pathan: Quaid-e-Azam k Maazar pe
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1125 views
Similar Jokes
'Student to teacher miss, what is NANGA PERBET
Teacher that mountain which is w....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boss nokar se: tum kisi kaam se jate ho to 2,3 ghantay tak wapis q nh aate
nokar: aap ne hi to kya tha k bijli k tarha jao or bijli ke tarha aao
by Nilesh Kumar (few years ago!)
Ek Aunty Coke pee rahi thi,
Tabhi usme ek Keeda gir gaya…
Aunty ne us keede ko bahar nikala,
to keeda bola: Maaaa
Aunty boli: Tune mujhe maa kyun kaha?
Keeda bola: Kyunki Main teri Koke (???) se Nikla hoon, Maa !
by Pak101.com (few years ago!)
Santa : Cheel ko English main Kya Kehte Hain.
Banta : Eagle
Santa : Agar cheel bimar ho jaye to?
Banta : Illeagal
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa: What is the difference between “complete and finish”?
Banta: When you marry a right person you are complete and when you marry the wrong one you are finished !!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sir: Chalo Newton's law batao..?
SANTA: Sir Mujhe pura nahi bas last ka aata hai.
Sir: chalo utna hi batao..
SANTA:-".. And dis is called d Newton's law"
by Pak101.com (few years ago!)
Meri Prem kahani ka ajeeb ending tha
Wah Wah
Meri Prem kahani ka ajeeb ending tha
Izhar-e-Mohabat Sms se kiya tha,
Jo un ki Shaadi tak bhi Pending tha….!
Wah Wah
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl:- mera dil mobile or tum uski sim ho. boy:- jaanu ek baat puchoo. girl:-ha puchoo.
.
.
.
.
. . boy:-tumhara mobile double sim wala
to nahi hai na...
by Rizwan Ajmal (few years ago!)
ik pathan apne kandhe pe tota bitha kr ja raha
tha,
rastey me 1 admi ne rok k pucha
bhae ye konsa janwar hai
tota bola: pathan hai saala
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Jaga Bomb Blast K Bad 1 Admi Chila Raha Tha: “O God! Mera Hath Urh Gaya”
Pathan: Hoasla Karo
Mat Roo, Daikho Us Aadmi
Ka Sar Urh Gaya Hai, Wo B To Chup Hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)