Sharab Se Nafrat
Santa :Yaar!
Ye Auratein Sharab
Se Nafrat Q Karati Hai?
Banta :Islye Ki Sharab Pine Ke
Baad Chuhe Jaisa Pati Bhi Sher
Ho Jata Hai
by Pak101.com (few years ago!) / 974 views
Similar Jokes
Jee bhar k rone do aaj mujhe
=Dosto=
Ek hi Larki Ka number tha MOLVi ki baaton me aa k delete Kr diya;->
<(‘-’) ) )> //, oye mrwa dita e molvi.:-
by Pak101.com (few years ago!)
In the operation theatre:
Patient: Doctor, please do the operation safely. This is my first operation.
Doctor: It’s my first operation too.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife : had ur lunch.?
Husband : had ur lunch.?
Wife : i m asking you
Husband : i m asking you
Wife : u copying me.?
Husband : u copying me?
Wife : lets go shopping
Husband :Yes i had my lunch
by pinkey (few years ago!)
ladki apna result dekh ke...
kya?
main fail ho gayi aur wo bhi english mai
..
..
..
..
..
..
..
unpossible
by Pak101.com (few years ago!)
Wife on call:"hey baby, what r you
doing.....??
.
Husband:"office - me bahut
kaam hai bus nipta
ke aata hu. ..and u
sweet heart....??
.
.
.
.
.
wife:"mai club me tere piche
khadi
hu...:p :O :D :D
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:
Humare Pass Sirf 2 Hein,
Aik Pe Maa Aur Patni Sote Hein,
Aur Dusri Pe Mein Aur Abba…
Admi: Yar Charpai Na Do,
Tarteeb Se To Soya Karo….
by Pak101.com (few years ago!)
Srdar in Coffee shop wth wife.
Srdar:Jldi Pi, Coffee thandi ho Jau gi.
Wife:Fer ki hoe ga?
Srdar: Bywakof Rate List waikh
Hot coffee Rs.15
Cold coffee.45:-
by taimur (few years ago!)
Boss hangs a notice on his office door, "I am D boss, don't forget"
When he returns from lunch sum1 had written "Ur wife called up she wants her notice board back!:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa-Omlet Lekar Aao
Waiter-Kaun Sa? Spanish Ya Italian
S-Koi B Mujhe Khana H, Usase Baat Nhi Krni
by Pak101.com (few years ago!)
How an american will tell his
Pathan sevent to open the door?
.
.
.
Think
.
.
.
Don’t know?
.
.
.
Ok say this fastly in American style.
“There was a cold day”
by Pak101.com (few years ago!)