Mein tumhay gallay lga Sakta hoo
Boy : Mein tumhay gallay lga Sakta hoo, withOut touching !
.
Girl : Impossible
.
Boy : Lagi shartt ek “Pepsi” Ki ??
.
Girl : Ok
.
Boy ne zor Se gallay lgaya …
.
Girl : Hey ! You touched me
.
.
.
Boy : han to ro q rahi ho???
laa rha hoo na pepsi. :D
by Mazhar Khan (few years ago!) / 952 views
Similar Jokes
Pathan K Mobile P Raat 2 Baje Phone Aya:
Aap So To Nahi Rahy Thy
Pathan Ghussey Me Bola:
Khabees Ka Bachcha..
Zarori Nahi K
Har Pathan Chowkidaar Ho
by sana (few years ago!)
A sardarji, having bought a new phone with the latest model of answering machine had to disconnect it the very next day.
He was very disturbed when he heard his friend say, "abey, phone utha ke bolta hai ghar pe nahin hoon".
by Pak101.com (few years ago!)
Afzal Tum Rat Ko Kis Waqt Soye The?
Afzal: Main Raat Ko 2 Baje Tak Home Work Karta Rahah Tha.
Father: Magar Raat 11 Baje To Bijli Chali Gai Thi.
Afzal (Ghabrate Hue):
Main Parhne Me Itna Magan Tha K Bijli Aane Or Jane Ka Pata He Nai Chala.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: I lost my dog.
Banta: Put an advertisement in newspaper.
Santa: Don't be silly.
My dog can't read newspaper.
by Pak101.com (few years ago!)
Chote log
"PAISE"
Ki bat krte hen
Bare log
"TIME"
Ki bat krte hen
Khobsurat log
"BAAT"
Hi nahi krte
,
,
Wo sirf
"SMS"
Krte hen
Meri Tarah..;-)
by Abdul Hannan (few years ago!)
ONE BROTHER AND SISTER WERE WALKING DOWN ON A ROAD
AFTER SOME TIME :
BROTHER TO SISTER : " behen , parda karo, Aage punjabiyo ka mohaLLa hai "
AFTER SOME TIME
SISTER TO BROTHER : "bhai , ab tum parda karo , Aage pathano ka mohalla hai "
by Abdul Hannan (few years ago!)
Punjab Police ka jalwa...
Santa Taalaab me nanga naha raha tha..
Police-Chal oye baahar aakar kapde pehen le teri Talaashi leni hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Teachar to GOLU-Tum Khana khane se pehle Pray(dua) Kare ho
GOLU-Mujhe Pray karne ki jarurat kya hai Meri Maa Achha Khana Banati Hai
by Pak101.com (few years ago!)
In Africa, A Black Boy To His Black Girl-
friend, in a Dark Night Near Sea Asked
in very Romantic Mood....
.
.
. .
.
.
.
.
Darling .
.
::
:
:
: Where Are Yu.? xD :p
by khalid hussain (few years ago!)
POLICE Pathan Se:- Hum Se Panga Na Lo Hum DSP Hai.
PATHAN:- O' Jao Jao Hum Tum se Bara DSP Hai,
Police:- DSP Ka matlab jante ho
Pathan:- Dimag Se Pagal.:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)