kya baat
Chote log
"PAISE"
Ki bat krte hen
Bare log
"TIME"
Ki bat krte hen
Khobsurat log
"BAAT"
Hi nahi krte
,
,
Wo sirf
"SMS"
Krte hen
Meri Tarah..;-)
by Abdul Hannan (few years ago!) / 850 views
Similar Jokes
Wo tu aj bi mujhe dekh kar muskarti hai.
Par un k bache bare kamine hain ju humein mamun keh k bulate hain
by Sabir shah (few years ago!)
2 pathan darya me thora se dahi dal kar chamche se hila raha hote han....
3 pathan aata ha or kehta ha ye kia kar rahe ho.......
wo kehte han lasii bana rahe han
to 3 pathan kehta ha.......itna lassi tumhara baap pie ga
by tanveer hussain (few years ago!)
Pathan: Khudkushi per taqreer kar raha tha.
Jazbati ho kar kehne laga,
Khudkushi Haram hai,
Zulm hai,
Gunah hai,
Is se behter hai ke insan apne aap ko Goli maar de...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Pathan Aadmi Bahut Der Se Chand Ko Dekh Raha Tha.
Aur Thodi Der Baad Bola:
“Jalte Raho Beta, Jab Bijli Ka Bill Aayega Tab Pata Chalega.”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan ne illegal dewar bnai
Ksi ne kaha kuch aisa kro k dewar purani lge
Pathan ne dewar pe likh dia
Hum QUAID E AZAM ko peshawr any pr khush amdid khty hain.
by Zia Rasool (few years ago!)
Munna bhai -Mamu, apun bachpan mein dus maley ke building se gir gaya tha.
Mamu -Aarey, phir kya hua. Bach gaya ki tapak gaya?
Munna bhai -Yaad nehin hai yaar. Bahut purane baat hai.
by Pak101.com (few years ago!)
The most funniest situation in student's life:
.
When we have no idea what to write in paper and supervisor comes and say "wind up your papers"
by inayat khan (few years ago!)
Santa’s father gave him a gun on wedding night & said: Fire in air if ur wife is virgin, shoot her if not.
Santa fired in air 1st night & shot her 2nd night.
by Pak101.com (few years ago!)
Major Rohail: Jab tum itni tezi se garri chalatey ho
To mujhe bohat darr lagta hai.
Driver: Major Sahab aap b meri tarha ankhen Band
kar liya kro.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Punjabi Dieting Plan
7:30am : 1 bread, half boiledegg
10am : 1 cup green Tea
12pm : half cup boiled chanay
1pm : 1 banana
5pm : 1 Cup Tea without sugar
7pm : 1 cup skim milk
9pm : Green Tea
10:00pm : Johnnie Walker
11:45pm : Chicken Tikka, Butter Naan, Makhni Paneer,Butter Chicken, Dal Makhni, Chocolate
Cake, Gulab Jamun..
..
Dieting di maaa di.
by Pak101.com (few years ago!)