Due To Rain , No Match
Teacher Told All Students
In Class 2 Write N Essay On A Cricket Match
All Were Busy Writing Except 1 Sardarji
He Wrote
“DUE TO RAIN,NO MATCH”
by Mohammad Ali (few years ago!) / 1177 views
Similar Jokes
Pathan :
Ye FRIJ kitne ka hai ?
Dukandar :
Hm pathano ko koi cheez nhi bechte.
Pathan after 1 month clean shave or 3 piece suit pehn kr gya :
Pathan :
Ye FRIJ kitne ka hy ?
Dukandar:
Hm pathano ko chezen nhi bechte.
After 2 months full Angrez ban k gya :
What’s the cost of that FIRIJ
Dukandar :
Hm pathano ko chezen nhi bechte.
Pathan gusse me :
Tujhe kese pata chal jata hai k me pathan hon ?
Dukandar :
Q k ye FRIJ nhi ” ALMAARi ” hy.
Geo Pathan…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girlfriend to Naman: Main tum se tabi shaadi karungi jab tum koi sahsi kaam kar ke dikhaoge.
Funny Naman: Tum se shaadi karne se jyada sahsi kaam aur kya ho sakta hai?
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher-"Aise koi 5 animal ke naam batao jo pani me rahte hai.."
Student:-"Fish,
Fish ki Mummy,
Fish ke Papa,
Fish ka bhai,
Fish ki Sister..."
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan na apna bacha ka naam america rakh lea . Logo na pocha aap ka dushman ha america aap na apne bache ka naam america rakh lea . Pathan : na kaha hum dunya ko batana chahta ha ka pathan america ka baap ha .
Aur Aes tarah jang shoro ho ge.
America : Hum Chand per jakr jahaz banyge . Pathan : hum soraj pr ja kr naswar banayga . America : Tum jal jaega. Pathan : Hum Pagal nhe hum raat ko jayga.
HAHAHAHAHAHAH.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pthan Naqli note le kr surf lane shop pe gya.
Shopkepr:
is me Quaid-e-Azam k sr pe Topi nhi hai.
Pthan:
wo meli ho gai hai usi k liey to surf leney aya hun.
by Zia Rasool (few years ago!)
Pappu-Yha se Airport Kon si bus jaegi
Dipu-20#
Pappu-Agr 20# na mile to
Dipu-Phir 10..10# ki do pakad lena
by Pak101.com (few years ago!)
Husband wife mein ladai hoi
Husband wife mein ladai hui,
Husband ghar se chala gaya ,
Husb:Raat ko phone pe ,"Khane main kya hai"
Wife:Zeher.
Husb:Mai der se aaoonga, tum kha kar so jana:
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan BLOOD Ke bare mein book parh raha tha
Wife: Aaj yeh book kyu parh rahe ho ji?
Pathan: Mujhe doctor ne kaha hai ke kal mera BLOOD test hai iss liye test ki tayari kar raha hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
Son:
Papa Ap Ko Yad Ha
Ap Ne Kaha Tha K Agar Exam Me Pas Hua
To 5000 Rs. Inam Denge.
Papa:
Han Han Bilkul Yad Ha
Son:
To Mubarak Ho
Ap K 5000 Bach Gaye
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan's Interview For
New Job..
.
Interviewer: What Did
U Do B4 ..
Pathan: I Was In Army.
Interviewer: How Long
Were U In Army..
Pathan: 5 Foot 10 Inch :-)
Hahhaha
by Pak101.com (few years ago!)