Mere khyal se hmari beti ki
Biwi-mere khyal se hmari beti ki kisi ladke k sath setting ho gai h
pati-vo kaise?
Bivi-q ki vo kafi dino se recharge k paise nahi maang rhi h.
by Pak101.com (few years ago!) / 1003 views
Similar Jokes
HAKOMAT waleyo jaan deyo
Menu FaceBook chalan deyo
Facebook di bachi munh pher na le.
Koi hor mundda Onnu gheir na le.
Garmi naal hun saaah ny sukde.
Tuadi pain de viyaah nai mukde.
Mobile di battery mukki payi a.
Paani wali tanky sukki payi a.
Toilet vich v jaa nai sakde.
Tishu naal kam chala nai sakde.
Ki ki apne dukhre dasiye.
Pal vich roiye pal vich hasiye.
O baaz v aa jao HARAM DEYO.
Thori jayi bijli te aan deyo..!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Army ka Interview dene gaya
Army Man:Agar Maidan Mein
Tumhare Paas Goliyan Khatam Ho Jaye To Kya Karoge?
Santa:Janab, Mein Awazen Nikalunga ... Dhishkoon ... Dishkoon
by Pak101.com (few years ago!)
Agar manzil ko pana ho to himmat sath rakhna,
pyar pana hoto aitbaar sath rakhna,
aur agar sada muskurana ho to,
Brush aur Paste sath rakhna.
by Abdul Sami (few years ago!)
Girl to her boyfriend: One kiss and I'll be yours forever.
The guy replies: Thanks for the warning.
by Pak101.com (few years ago!)
Band Clinic Ke Aage Lambi Line
1 Sardar Bar-Bar Line Me Ghusta
Log Usko Pakad Ke Piche Phek Dete
Srdr:Lage Raho Salo Mebi Clinic Nahi Kholuga
by Tanveer Hussain (few years ago!)
BF:Mai Tumhara Mobile Dekh Sakta Hu
GF:Ha Janu Q Nai Just A Minute
Delte Delete Delte
Ya Lo Janu Dekh Lo Tumha To Mujpe Trust Hi Nai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Height of caring..
Ek bar chiti hathi ke upar beth kar jaa rahi thi.Raste me kaccha pul aata hai.Usko dekh ke chiti-"Jaanu cross kar loge ya main utru?"
by Pak101.com (few years ago!)
Aik admi apne gadhe ko nilha raha tha.
is ke dost ne poucha, “kya koi khas bat hay aaj?”
us admi ne kaha, “han aaj shaam ko mere gadhe ki salgira hay”
dost ne poucha, “phir mujhe kya khelao ge?”
us admi ne jawab diya, “jo kuch yeh khaye ga tum bi kha lena.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Biwiya apne pati ko"A.G" Q kehti hai?Q k biwiya izzatdar hoti hai,bahar bazar me"ABE GADHE"Nahi bol sakti isiliye short me AG bolti hai
by Pak101.com (few years ago!)
1 Khargosh 1 Lohaar Ko Tang Krta Tha
Roz Lohaar Ki Dukan P Jata Or Kehta:
GAJAR Hai?
Lohaar Inkar Kar Deta.
1 Din Lohaar Ko Ghussa Aya
Aur Us Ne Khargosh K Dant Torr Diye.
Phir
Phir Kya…
Agley Din
Khargosh Aya
Aur Bola:
GAJAR KA JUICE HAI
by hearthackervsgirls (few years ago!)