Father 2 Son

Afzal Tum Rat Ko Kis Waqt Soye The?

Afzal: Main Raat Ko 2 Baje Tak Home Work Karta Rahah Tha.

Father: Magar Raat 11 Baje To Bijli Chali Gai Thi.

Afzal (Ghabrate Hue):
Main Parhne Me Itna Magan Tha K Bijli Aane Or Jane Ka Pata He Nai Chala.

by Pak101.com (few years ago!) / 974 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Meri Shadi Kerwa Do

Ek Lahori Ka Beta Parhaai Me Bilkul Daffor Tha.

Us ny Apny Baap Se Kaha:
Abba, Me ny Agay Nai Parhna,
Meri Shadi Kerwa Do.

Baap:
Puttar Teri Marzi,
Ya Aenj Rul,
Ya O'nj Rul..;-p

by lescol (few years ago!)
women

Women are like telephones. They love to be held. They love to be talked to. But, if you press the wrong button, you're disconnected.

by inayat khan (few years ago!)
Tala ka maamla

Ek sharabi ne bahut zyada sharab pee le. Jab woh ghar aaya to uss ne jeb se chabi nikali aur tala ko kholney laga.

Haath kaapne ke wajha se chabi kabhi idhar hat jati kabhi udhar hat jati, ek admi pass se guzra toh sharabi ne usey bataya ki tala nahi khul rahi hai.



Uss shaks ne sharabi ke pass ja kar kaha, “lao chabi tala main khol deta hoon”

Aur phir sharabee ne kaha, “Tala toh main hi kholonga bas tum makan ko pakar ke rakhna”

by khalid hussain (few years ago!)
Tere kitne bachhe hain?

SANTA- Tere kitne bachhe hain?
BANTA- 18
SANTA- Itne saare?
BANTA- Sasurji se wada kiya tha k unki beti ko kabhi khaali pet nahi rakhoonga ;-)

by Pak101.com (few years ago!)
Yara ye jahaz itna bara hoti hai

1st Pathan: Yara ye jahaz itna bara hoti hai

isay paint kese krte hain?

2nd Pathan: Woi Pagala jab ye door ja k chota sa ho jati hai phir paint krte hain

by Pak101.com (few years ago!)
Regular ban gae

Kbhi wo din the k hum kbi collage nai jate the
;
larkiun k zouk dedar ne mujhe regular bana dia. . .

by Sabir shah (few years ago!)
Very sorry to hear abt

musharaf: very sorry to hear abt da bomb blast near white house at 8 dis morning.
obama: nothing happened here.
musf:whats da time?
obama:7 o'clock
musf: sorry i"ll call u later

by Pak101.com (few years ago!)
Aap main aur PEPSI main 3 chezain ek jesi hain.



Aap main aur PEPSI main 3 chezain ek jesi hain.

1_Sab ko pasand hai

2_Dono sweet hai

Or

3_Dono mai dimaag ki jaga dhakan laga hai..:-

Hahahaha.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan


Pathan Galti Se News Paper Ka Sub-Editor Ban Gia. Usne Aik Khabar Ki Headline Ye Di:

"BIWI MEIN DHAMAKA...!"

Cheif Editor: Yeh Tum Ne Headline Kia Di Hai?

Pathan: Sir Mene Khabar Ko Asan Alfaz Mein Likha Hai.

Cheif Editor: Acha Asal Khabar Kia Thi?

Pathan: "MIAAN WALI MEIN DHAMAK

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
2014 ka NEW MSG

Good news for BOYS”

Ab kio Larki apko bhai
boly
To tension Nahi Lena

QK

Main nay soch soch k
Iska B torr Nikal lia
Hai,
B.H.A.I means.

B=Best.

H=Husband

A=Among.

I=Ideals.

Larko Sir utha k Geo
jab tak D-G Ha.

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook