1 admi ne hotel ke room mein
1 admi ne hotel ke room mein computer dekha to socha ke wife ko mail kar doon.
Jaldi mein mail galat address par send ho gaee.
Jis Orat ko Mail maili us ke Shohar ka 2 din pehly inteqal hua tha.
Mail Padte hi Orat Behosh hogaee,Likha tha Begum Me Kheriyat se Pohunch
Gya hoon Idhar Net bhi Mojud he,Jaga Choti Par Shandaar Hai,Thandi Thandi Hawa
Jannat Ka Maza Deti Hai.Dhool Matti Nahi Hai,Mene Jo White Kaprre Pehne Thy Wo
Ab Tak White Hian,Kal Tumhy bhi Bulwa Lunga.
by Pak101.com (few years ago!) / 858 views
Similar Jokes
Lady Teacher:- Aaj Tum Late Q
Aaye ??
School 8 baje Shuru Hota Hai phir
dair Q Ki ?? :/
.
.
.
.
Student: Meri jaan Itni Fikar Mat
Kiya Karo.. Dost SHAK kartey
Hai.. :O :D :D
teachar Shocked- student Rocked
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan's Wife: Main kapray nichor nichor k thak gayi hon, Tum mujhe ek Spinner kyon nahi dila detay?
Next day Pathan SHAHID AFRIDI ko le aaya.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Arz kya hai
SmS doston ko itna kya k jeet gaye sms ki race,
Mobile bhi unka pareshan ho k kehna laga,
?
?
?
?
?
NO SPACE
.
.
No SPACE
by Mazhar Khan (few years ago!)
Fakeer: Allah kay naam pe day do beta
Boy: Mauf karo baba
Fakeer: Kuch to day do beta
Boy: Acha aisa karo ye jo sms parh raha hai issi ko
lay jao
Fakeer: Bheek mangi hai Bheekari nhi manga…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Arrange Marriage Karoge To:
1,00,000 Shadi Par
50,000 Dj Booking Par
50,000 Khane Peene Par
2,00,000 Jewellary Par
50,000 Shopping Aur Kapdo Par
& Rs.1,00,000 Shadi Ki Rasmo Par
Yani, Shadi Ke 3 Dino Ka Kharcha = Rs.5,50,000
Aur Love Marriage:
100 Rupye Ka Stamp
20 Notery Ke
50 Varmaala Ke
10 Photo Ke
Total 180 Rs.
Paisa Apka, Pasand Apki, Faisla Apka
Jago Nojawan Ladko Jago Soch Badaloge To Desh
Badlega
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dentist to GOLU Apka
daant nikalna padega
GOLU-paise lagenge?
Dentist 200
GOLU- ye lo 50 rupye
thoda sa DHEELA kr do
nikaal me khud lunga
by Pak101.com (few years ago!)
Har Sawal Se Dat Kar Ladna,
Fekne Me Kami Mat Karna,
Mouka Mila To Peche Bhi Dekhna,
Aur Ek Baath Yaad Rakhna,
Aage Wala Ka Paper Apna Samajhna
by inayat khan (few years ago!)
Santa 500 k note pr likha nmbr Dial kr rha thaBanta-ye tum kya kr rahe ho?yar me dekh raha hu gandhiji to chale gaye par unka mobile kiske pas hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Darakht Pe Charha
To Upar Bandar Ne Pocha Upar Q Aye?
Pathan: AMROOD Khany
Bandar:Ye To AAM Ka Darakht Hai
Pathan:Pata Hai Mein AMROOD Sath Laya Hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
"Qarz-E-Hasna Kisay Kehte Hain"?
Pathan:
"Jab Qarz Denay Wala Paise Wapis Mangay, Aur Qarz Lene Wala HANS Day, To Usay Qarz-E-Hasna Kehte Hen"!
by hearthackervsgirls (few years ago!)