pathan & kela
Pathan :chilkay samait KELA kha raha tha.
Admi: Is ko cheel to lo.
Pathan: Cheelne ka kia zarurat hai,hum ko yaqeen hai is k andar KELA he hai.
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1141 views
Similar Jokes
On Weekend Night, WIFE in romantic mood:
“Aaj muje Rassi se bandh do or jo krna chaho kr lo.
Husband ne usay bandha
Or
dosto k saath ghoomne chala geya
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek pathan ne pehli br roza rkha dophar me he nidhal hogya or
F.M radio call ki Host: ji kia sunna psand krenge?
Pathan: hum ko Maghrib ka azaan sunwa do..
Create a free website with
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
santa- soch raha huin ki usa ghum aauin, kitane
paise lagenge.
banta- kuch bhi nahi
santa- wo kaise?
banta- sochane ke paise nahi lagate.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher :wo 3 word btao jo sub se ziyada bole jate hain?
Student:mujhe nai pata
teacher :shabash beta baith jao.
by Sabir shah (few years ago!)
Santa mango juice ka glaas le kar baitha tha
Banta aaya aur fataak se juice pee gaya.
Santa – Meri to yaar kismat hi kharab hai. Beta fail ho gaya,
biwi dost ke saath bhag gayi, ghar me chori ho gayi, nalke me
paani nahi, ghar me light nahi.
Aab juice me zehar daal ke peene ko rakha tha
aur wo bhi tu pee gaya saale!
by Pak101.com (few years ago!)
Attendence...
Pappu
Yes sir
Bablu
Yes sir
Tinku
Yes sir
Ullu
??
Ullu
??
Ullu
??
Ullu...
Button dabana band kar,teri baari hai,attendence lagwa
by khalid hussain (few years ago!)
Texi Wala : Sir Sorry
Mai Meter Chalu Karna Bhul Gaya Tha Ab Kitna Bhada Lu?
Santa : Oyye Praji
Koi Gal Nhi
Mei B Apna Batva Bhul Gaya Hu!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar proposed a Girl……
Girl said Im 1yr elder to you………..
Sardar said Oye No Problem Soniye,Ill marry you NEXT YEAR.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan: Halwai se,Tum kitne saal se jalebi bna rhy ho!
Halwai: Bare fakhar se 30 saal se,
Pathan:lakh di lanat e Tere kolon aj tak jalebi sidhi nai bani..
by Pak101.com (few years ago!)
easy load 2012
TID 0074209115883
dear customar you have Rechared Rs.100
Deducation of
VAT 25%
Zardari tax 20%
Benazeer Barsi Tax 10%
RGST 5%
GST 17%
Flood Tax 5%
Bilawal Study Tax 6%
Bakhtawar study+jahaz Tax 5%
Your New Balance..
Rs. 2
Enjoy for Miss calls only
by Tanveer Hussain (few years ago!)