Profit n loss
In a class, teacher asked: If I buy an item@ 12.75 n [email protected], it's loss or profit?
Pappu: Profit in rupees & loss in paise
by Pak101.com (few years ago!) / 1034 views
Similar Jokes
JATT: Tumhe rajput kyon kehte hain?
RAJPUT: Hum apni baat pe jaan de dete hain,
aur tumhe JATT q kehte hain ?
JATT : QK hum bat bat pe jan le lete hain ;-)
by nadeem (few years ago!)
Every man needs a beautiful wife, intelligent wife, caring wife, loving wife, sexy wife, adjusting & cooperative wife, but it’s sad that law allows only one wife.
by Pak101.com (few years ago!)
ROGER FEDRER: I HAVE GRET KNOWLEDGE ABOUT TENNIS, U CAN ASK ANY THING.
PATHAN: OK TELL ME , HOW Many HOLES R THERE IN A NET ?
by Mohammad Ali (few years ago!)
Father:
Mere 4 Bachay Hain,
3 Ne MBA Kea Hua Hai Aur 1 Chor Hai
Frnd:
Jo Choriyan Karta Ha
Usay Ghar Se Nikaalte Q Nhi Ho?
Father:
Ek Wohi To Kama K Lata Hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Old Man: Putar mere dand (teeth) lai ke aa.
Putar: Bapu roti te bani nahi hai.
Old Man: Roti nahi khani, sahmne vali buddhi nu smile deni hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Gabbar::o murgi tujhe 2 ande dene ko kaha tha 1 kiun dia? Tujhe mujh se dar nai lagta?
Murga:dar ki waja se 1 anda dia hai waise me murga hun
by Sabir shah (few years ago!)
Beta- yeh hathiyaar kya hota hai?papa-beta
hathiyaar woh hota hai,jisse hum ladte hain.beta-
isska matlab mummy hathiyaar hain..gud afnoon
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: tum ro Q rahe ho?
Ladka:meri mummy mere papa ko kutta kehti h.
or papa unko BILLI,
mujhe samjh nhi aata ki main PILLA hu
ya BILLA?
by Pak101.com (few years ago!)
Ek bahut sundar kuwari teacher ne 4 bacho k
thapar mare.
Reactions of students..
Bengali:- sorry mam
Gujrati:- meri kya galti thi mam
Bihari:- sorry mam pr hum kuch ni kiya the
Punjabi:- "Shukar ah Rabba.. aise bahane hathh ta
layea Sohneya ne" ;)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 boy ki G.Frnd ny usy lettr likha, mujse milny 1
lrka aya hy,tumsy kahin acha hy,mei us se shadi
karungi meri pic wapis bijhwa do
larky ny apne sary doston ki G.F ki 30 pics jama
ki,drmyan me uski pic rkh k lettr likha,
lo,in mei sy nikal lo,me tmhari shakal bhool gya
hn!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)