Parvati ji: Prabhu Aapka Trishool kaha hai?
Parvati ji: Prabhu Aapka Trishool kaha hai?
Shiv ji: Rajnikanth le gaya hai!
Parvati ji: Kyooon?
Shiv ji: Noodles khaane ke liye!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 918 views
Similar Jokes
1 sardar aaina dekh k sochne laga yar isko kahen dekha hai.
Thori dair sochnay k bad ye to wohi hai
jo mere sath us din bal katwa raha tha
by Sabir shah (few years ago!)
bhais par baithe ladke ko traffic police ne rok kar kaha- apne helmet kyu nahi pehna? Chalaan hoga. ladka- re andhe dhyan se dekh 4weeler hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Kia Aap Is Jumle Ka Matlab Bata Sakte Hai
“Pipe Por Por Pipe Por Pipe Por”
Guess
Advertisement
.
.
.
.
.
Aik Baloch Apna Phone Number Bata Raha Hai.
“5 44 54 54?:-:-
by Pak101.com (few years ago!)
Santa- Roz subah 50 ladkiyan mera intezar karti
hain.
Banta- are wah, Wo kaise?
Santa- Mai Girls College Bus ka driver hu...!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek sharabi ne bahut zyada sharab pee le. Jab woh ghar aaya to uss ne jeb se chabi nikali aur tala ko kholney laga.
Haath kaapne ke wajha se chabi kabhi idhar hat jati kabhi udhar hat jati, ek admi pass se guzra toh sharabi ne usey bataya ki tala nahi khul rahi hai.
Uss shaks ne sharabi ke pass ja kar kaha, lao chabi tala main khol deta hoon
Aur phir sharabee ne kaha, Tala toh main hi kholonga bas tum makan ko pakar ke rakhna
by Pak101.com (few years ago!)
1 Bache Se 1 Admi Ne Poocha
K Tumhare Abbu Kia Kaam Karte Hain?
Bacha:KFC K Malik Hain
Admi: KFC Ka Kia Matlab Hai?
Bacha: Kaka Fruit Chat…
by Pak101.com (few years ago!)
People say that there is no difference between ‘finished’ and ‘complete’.
I say there is.....
Marry the right person, and you’re ‘complete’
Marry the wrong person, and you’re ‘finished’
by Pak101.com (few years ago!)
ek Aadmi dusre admi ko peet raha tha Aur khud jor jor se ro raha tha. jab logo ne usse pucha ki tum kyo ro raheho to usne kha- jab mai ise chodunga to ye bhi mujhe ise trah pitega.
by Pak101.com (few years ago!)
Wakeel pathan se
Purane record ke mutabiq aik saal pehle tu Do shirt churane ke jurm mein pakre geye they Or aaj bhi do shirt churane ke jurm mein pakre geye ho Kia yeh such hai?
Pathan ne kaha: Haan yeh such hai laikin App batlaiye ke do shirt Aik saal se ziada kaise chal sakti hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bodygaurd dekhne se hume kya sikh milti hai.?
.
.
.
.
... .
.
apke frnd kitne b close kyo naa ho,
use apne girlfriend/ boyfriend se nahi milwana chahiye!
by Pak101.com (few years ago!)