Aik mundar main
Aik Munder main buri neeyat wale gaeb ho jate
they.Amitab gya wog gayab, Hirithik gya woh
gayab,Akshey gya woh gayab, Ashwarya gai
Bhagwan gayab
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 915 views
Similar Jokes
Bat ko mzak me ni lena..
Jab se nayaa saal shuru hua hai tab se ap keh rahay ho k
Ye 2 Hazaar Tera Hai.
(2013)
To Plz mere 2 Hazaar mujhe day kar kahaani khatam karo.
Eid Ki Shoping Karni Hai…!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki century nehi bananey dey gey.
Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo tu gazab ki form main hai?
Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey gey...!!
by Pak101.com (few years ago!)
Double heart attack msg by a boy to a girl:
1st msg: Lets break up now , Sub khatam.
.
.
... .
.
.
.
.
.
2nd msg:Sorry , sorry , sorry ! That was not for U
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Airhostess: Sir ap kia lain gy?
pathan: Milk badam, kheer,pakora, tandori chicken wid naan & niswar
Airhostess: Sir tusi jahaaz ty aaye ho apny peo dy viaah ty nhe
by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher: Usne khud khushi kar li, usse khud khushi karni padi, difference batao.
Student: Pehle wala padha likha berozgar tha, doosra shaadi shuda tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to Sardar: Ur son is fail, see his report:
English-6
Maths-7
Social Studies-4
Science-8
Total-25
Sardar: TOTAL vich te kamal e kr dita. Is subject di te tution v nai rakhwai c
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar Paon mein rasi bandh rha tha
1 shakhs ne pocha>
kia kar rahe ho?
Sardar
khud-kushi
ADMI
lekin khud-kushi to gale
mein rasi bandh kar hoti hey
Sardar
pahley galay vich e paai c
mera tay saaa hi band hon lggya c..:p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Jab Fifth Class Mein Tha To Ek Din Madam Ne Us Se Puchha
Madam: “Santa Batao, India Ka Jhanda Sab Se Pahle Kahaan Lagaya Gaya Tha?”
Santa Kaafi Sochne Aur Dimaag Pe Zor Dene Ke Baad Bola
Santa: “Mam, Dande Par“
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan interview dene ke liye gya,
Officer:-
"Tum kitne bhai behen ho?"
Pathan:- 9
Officer:-
"Un mein tumhara kon sa no. ha?"
Pathan:-
.
.
.
.
.
'Telenor ka'..:-D
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Grl: I love you
Boy: I love you to
Grl: kitna pyar karate ho?
Boy: Jitna tum karti ho
Grl: kamine Iska matalab tu b time paas kr rha hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)