sardar stupid
1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai
2nd sardar:yeah mera door ka bhai hai
2nd sardar:door ka mein samjha nahin
sardar:iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai
by Abdul Hannan (few years ago!) / 919 views
Similar Jokes
Ek dukhi girlfriend ne,
apne boyfrnd ke liye,
shayari likhi……………….
.
.
Phoolo ka raja,
Baharo ka shahzada…..
.
.
Dil tor kar chala gaya… .
.
.
.
.
KUTTA, KAMINA, HARAMZADA :p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Zardari is a honest Man....
.
.
.
.
Is Trha Kehny Sy B Roza Toot Jata Hai
by Abdul Sami (few years ago!)
I didn't do my homework because I lost my memory.
When did this start?
When did what start?
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:Can You Spell
A Word That Has More Than 100 Letters In It?
Sardar:Post Office
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ladka : jaaneman is dil me chali aao
Ladki : chapal nikali kya?
Ladka : pagli, ye koi mandir nahi hai, aise hi aa jao.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Writing His Diary :
My Sister Had A Baby This Morning.
I’Ve Not Heard That Its A Boy Or A Girl.
So,I Dont Know
Whether I Am Uncle Or Aunty.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:zameen wale janwar bache dete hain aur hawa me urny wale anday dete hain wo kon si chez hai jo hawa me b urti hai aur bachay bi deti hai'
sardar:ear hosts
by Sabir shah (few years ago!)
American boy: Dogs can find Bombs in my country, America.
Japanese boy: Fish can play Ball in my country, Japan.
Pakistani: That is not a big matter, Monkey can read SMS in my country, Pakistan.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Tumhary Ghar me Sab se Bahadur Kon Hai?
Bacha: Choha
Teacher: Wo Kese?
Bacha: Hum Abbu se Dartay Hen,
Abbu Ammi Se Darte Hain
Aur Ammi Chohay Se Darti Hain. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
4 Pathanon ne mil kar ptrl pump khola.1 bhi customer nhi aya.Q?Ptrl pump was on 1st floor.Phir chaaron ne usi flor pe aik restaurant khola.1 bhi customer nahi. Q?Ptrl pump ka board nhi hataya tha.Phir charon ne 1 taxi li. 1 bhi sawar na hua. Q?2 pathan agay or 2 pathan peechay beth kar sawari dhund rahe thay.Taxi kharab ho gai. Chaaron ne khoob dhakka lagya but taxi wahi ki wahi. Q?2 aagay se or 2 peechay se dkhakka laga rahe the.Phir charon ne 1 bacha kidnap kia. Bachay se kaha apne baap se 5 lac rs la warna tujhay maar den gay.Bacha ghar gya aor us k baap ne paisay bhi die. Q?Bachay ka baap bhi pathan tha……!
by tanveer hussain (few years ago!)