sardar stupid
1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai
2nd sardar:yeah mera door ka bhai hai
2nd sardar:door ka mein samjha nahin
sardar:iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai
by Abdul Hannan (few years ago!) / 918 views
Similar Jokes
Faraz apni Wife se:
daag to chala jae ga kameez se
faraz
agr to kapre dhoye tameez se....
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Baar Parents Apne Bete Ke Admission Ke Kiye Engineering college Jaate Hain,Aur Gate Ke Bahar Gaurd se Poochte Hain Ki Engineering College Kaisa Hain.Aur Placement Ki Kya Report Hai. Gaurd : Sir 100 Percent Placement Hain,Hamne Bhi engineering Yahi Se Ki Thi.
by Pak101.com (few years ago!)
1 pagal dosry pagal se udasi se:
Sab log hume pagal kyon kehty hain?
Dosra pagal: Tu dafa kar yaar…
ye le Tamatar. Aur SAKANJWI bana…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
teacher-beta TENSE kitne type k hote hai. boy-3 teacher-gud example batao boy-kal apki ladki ko dekha tha. aaj pyar krta hun. kal bhaga k lejaunga.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar wedded to a short length girl.
Someone asked the reason and he replied:
My father had advised me that small problems
are good enough for life.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:2 mai se 2 minus krdo to kya bacha?
Pathan:humko sawal samaj nhi aya
Teacher:tumare pas 2 rotiyan thitmne unko kha lia ab kya bcha?
Pathan:salan...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Agar Koi Larki Bhai Keh Day
To Ghbraane Ka Nahe..!!
.
.
.
.
.
.
.
1 Chamaat Laga Ka Bolo
Idhar Kya Kar Rahi Ho?
Ghar Jaao… =P ;->
by Pak101.com (few years ago!)
America-Mobile Hamari Khoj Hai. China-Sim Card Hamari Khoj Hai. Japan-Sms Hamari Khoj Hai. Koriya-Blootuth Hamari Khoj Hai. INDIA-MISS CALL HAMARI KHOJ Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Memon Ask To Taxi Driver:
Abdullah Shah Ghazi K Mazaar Jao Gay?
Taxi Driver: Han Jaon Ga.
Memon Ne Jaib Se Shopper Nikala Or Kaha: Wapsi Main Langar Ki Biryani Lete Aana.
by Pak101.com (few years ago!)
Math Teacher to Boy-
Jayda Awaaz Mat kr
Warna 2 Bar Diffrentiate krke 1 bar Integrate kr dunga
Boy- Sir Maine b "e" Ki Power x hu Jo karna kar lo
by Pak101.com (few years ago!)