Highlands

While walking in the highlands Santa fell down a
deep hole.
Banta: R u ok?
Santa: Yeah!
Banta: Did u break anything?
Santa: No, there's nothing down here.

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1066 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Bina daant k 2 jaanwaro

Teacher-bina daant k 2 jaanwaro ka naam bataao.
GOLU-Sir , Dada aur Dadi. .

by Pak101.com (few years ago!)
Gas Ki Problem

Lady to Doctor: Mujhe Gas ki
problem hai par achhi baat ye hai ki meri gas me na BadBu aati hai na Awaaz.

Aap k clinic me bhi 20 dafa gas chhod chuki hu par kisi ko pata nahi chala..

Doctor: "Ye Dawa lijiye aur 1 week baad aayiye" .(1 week baad) .

Old Lady:"Aap ne mujhe kya dawa de di? Meri gas me ab bhi aawaz nahi aa rahi par

bahut Zehrili Badbu aa rahi hai" .
Doctor:"Good..! Aapki Naak theek ho gayi hai Ab hum aap k KAAN ka ilaaj karenge....

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai

2nd sardar:yeah mera door ka bhai hai

2nd sardar:door ka mein samjha nahin

sardar:iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
ek kala husband

Ek Kaala husband Apni biwi
se bola
“Mera bacha pyara hona chahiye.”
Biwi:”Dekho ji choice is yours…..
Payara chaiye,ya hamara chahiye..?

by A. Sami (few years ago!)
Pathan Aur Zaheen Larki

Pathan Aur Zaheen Larki

1 Pathan Ne Shadi K Liye
1 Zaheen Larki Talash Ki…
Lekin Us Larki Ne Shadi Se Inkar Ker Diya…
.

.
Kyon…?

.

.

Kyon K Wo Waqai Zaheen Thi…

by Mohammad Ali (few years ago!)
Faqeer:Baji ALLAH ke naam per paise do!

Faqeer:Baji ALLAH ke naam per paise do!

Baji:Haramkhor, sharam nahi ati, road per bheeg maangte ho..!

Faqeer:Tere 1 rupay ke liye Office khol loon..!

by Pak101.com (few years ago!)
Sholey ki team ne IPL me

Sholey ki team ne IPL me part liya,Gabbar ke bowler ne 20 Over me 150 run diye aur extra me 200 run diye
Batao kyun?. . . . .. .. . .. . . .
Kyunki wicketkeepar thakur tha..:

by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar Bbachpan

Santa: Yaar Bbachpan Me Main Teesre(3rd) Floor Se Gir Gaya Tha . . .
Banta: Tou Phir Bach Gaya Ya Mar Gaya. . . ?

Santa: Yaad Nahi Hai Bohat Purani Baat Hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Police Investigation

Ek samay do bahut milne wale dost rahte thay. Lekin ek din ek dost ki maut ho gayi aur police wala investigate karne ke liye aaya aur uske dost ko sawal poochne laga…

Police: “Tumhara dost kaise mara?”

Sardar: “ Pata nahi sahab, woh bola mere pet mein chuhe kud rahe hai toh maine usko chuha marne ki dawa khila di.”

by Pak101.com (few years ago!)
New idea 4 new generation

New idea 4 new generation:

Ab girlfrend k 7 lambi date marny k liye kisi park ya hotel k bajaye

CNG bharwany ki line me lag jayen

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook