1 Admi ne Hotel me room liya
1 Admi ne Hotel me room liya, pohnchtay hi socha k BV ko sms kr dun.Us ne sms likh kr Galat number pr snd kr dia Jis Orat ko mila us k Shohar ka 2 din pehlay inteqal hua tha.Sms Parhtay hi Orat Behosh ho Gai!Likha tha,Begum Me Kheriat se Pohanch Gya hun Idhar Network b Mojud hai Jaga Choti,Pr Shandar Hai Thandi Thandi Hawa Janat Ka Maza Deti Hai,Dhool Matti B Nhi Hy
Mene Jo white Kapre Pehne The Wo Ab Tk Saf Hain!2,4 din me tumko B bula longa.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 828 views
Similar Jokes
Wife Biwi or Begum me kya farq he?
Kuch farq nhi mere dost.Ye Hindustan India or Bharat ki tarah 1 hi musibat k 3 alag alag naam hen.
by Pak101.com (few years ago!)
2 Lover APPLE Kha Rahe The
Ankho Me Ankhe Daal Ke!
Ladki Sharma K-Tum Itna Ghur Kyo Rahe Ho
Ladka- Thoda Thoda Kha 'BHUKI'
135 Rs. kilo hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Once in a jungle after a party all the animals were
eating RAJNIGANDHA PAN MASALA
But girraffe was not eating.
Lion: Why are you not eating PAN MASALA
Girraffe: I only eat
MANIKCHAND….. Unche Log Unchi Pasand
MANIKCHAND
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu while filling up a form:
What should I write against mother tongue.?
Santa: Very long…..!
by Pak101.com (few years ago!)
Jab ap sms nahi kartay ... !
Itna gussa ata hai Dil to chahta hai CHAPPAL Utaar Kar...
.
.
.
Joote pehen loon aur aapse Milne Ajaun..!
by Mazhar Khan (few years ago!)
A Very Emotional Message :
.
.
bete ne “Maa”Say Pucha,
“Kab Tak Meri Fikar Main is
Tarah Raton ko jagti Rahogi?”
“Maa”Nay Piyar say Mera
Maatha Chooma Aur Kaha:
.
.
.
.
.
“Jab Tak tu Apni Dusri Maaon
say Rat ko Bat karna nahi Chorega
“Begherat.”Oopp ssss
..
..
Moral :
MAA SAB JANTI HAI..!!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ramu K.B.C (Koun Banega Krorepati) Se Apni Maan Ko Phone Lagata Hai Aur Apna Question Poochta Hai.
Ramu: “Maan Main K.B.C Se Bole Raha Hoon Mere Baap Ka Naam Batao Jaldi?”
Maa: “Sawal Kitne Rs. Ka Hai Beta?”
Ramu: “1000/- Rs. Ka Maa”
Maa: “Quit Kar De Beta 1000/- Rs Ke Liye Ghar Mein Kalesh Thoda Karwaungi“
by Pak101.com (few years ago!)
Doo sikh platform per train kay pechay bagg rahay thay, aur train kay loog unhain josh dila rahay thay shabash sardar jee. Un mein say akk train per char jata ha, too loog khub shabahsh daytay hain, jub us ka breath controll main ati ha to wo kahta ha main to chornay aya tha sawari to station per rah gyee.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Aate Jaate Apne Ghar Ke Paas Bethe Bikhari Ko Hamesha Beekh Deke Jaya Karta Tha
Ek Din Bhikhari Ne Aadmi Se Puchha: “Saab, Pehle Aap 10 Rupaye Dete The, Phir 5, Ab 1 Kyun?”
Admi: “Pehle Main Kuwara Tha, Fir Shadi Ki, Ab Bache Hai”
Bhikhari: “Wah Matlab Mere Paison Se Ayashi Ho Rahi Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
1st srdarni : 20 saal tk meri koi olad ni hoi
2nd srdarni: tey fer tu ki kita?
1st: Fer main 21 saal di hoi tey abay ne mera viah kr dita, tey fer olad hoi:p
by hearthackervsgirls (few years ago!)