1 Admi ne Hotel me room liya
1 Admi ne Hotel me room liya, pohnchtay hi socha k BV ko sms kr dun.Us ne sms likh kr Galat number pr snd kr dia Jis Orat ko mila us k Shohar ka 2 din pehlay inteqal hua tha.Sms Parhtay hi Orat Behosh ho Gai!Likha tha,Begum Me Kheriat se Pohanch Gya hun Idhar Network b Mojud hai Jaga Choti,Pr Shandar Hai Thandi Thandi Hawa Janat Ka Maza Deti Hai,Dhool Matti B Nhi Hy
Mene Jo white Kapre Pehne The Wo Ab Tk Saf Hain!2,4 din me tumko B bula longa.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 827 views
Similar Jokes
Sardar: Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye
computer k lye.
Sales man: Magar computer me inka kya kaam?
Sardar: Oye yaar mujhe computer me windows
lagani hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teachar to GOLU-Tum Khana khane se pehle Pray(dua) Kare ho
GOLU-Mujhe Pray karne ki jarurat kya hai
Meri Maa Achha Khana Banati Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ne Apni Pregnant Wife Ko $m$ Kia
"KESi HO"
Thori Dair Baad Pathan Khushi Se NaachneLaga...
Kiun K Mobile Par Report Aai:
"DELIVERED"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Maalik to Santa: Tu to kehta tha ke tu thakta nahi hai. Aaj fir tu sota hua paya gaya hai.
Funny Santa: Mere na thakne ka yahi to raaz hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek dafa sardar ne bank se lon lekar car khrid lya but bank ka lon wapas na kar saka.
magar Bank walo ne car wapas lalya.
Sardar:agar pata huta to shadi be bank ke lon se karta.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa ko 500 or 50 Note Chaapne ka tender Mila.
Kanjoos Santa Ne kagaz bachane k liye Ek Taraf 500 or Dusri traf 50 ka Note Chhap Diye.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl apne boy friend se:me maa banne wali hun.
Boy:Nai
girl:are sun to dakan tere baap ne mujhe paros kia hai me teri maan banne wali hun.
by Sabir shah (few years ago!)
GIRLS POEM.. . .
Husband hamara aisa ho.
.
.
.
pocket me jiske paisa ho.. . .
.
.
..
lambi jiski hight ho..
.
.
.
.
.
Gusse ka wo light ho.. . . . . .
.
.
.
.
.
Jab saas se meri fight ho, toh kahe jaanu tum hi RIGHT ho.
by pinkey (few years ago!)
Advocate:Talak Karvane K Rs10,000 Lagenge.
Husband:Pagal Ho Kya?Pandit Ne
Rs 101 Me Shadi Karvai Thi.
Advocat:Dekh Liya Na Saste Ka Natija
by Pak101.com (few years ago!)
Teachr 2 Sleepy
Student:Who
Invented Steam Engine?
Student: What Sir?
Teachr:Yes Correct
It's James Watt
Moral:
Sleeping Improves Ur
Genaral Knowledge... ;->
by Pak101.com (few years ago!)