ek padri dosre se
Ek Padri Dosray Se Yaar Meri B.V Ghar Baar Sab Kuch Le Lia Or Talaaq De Dia,
Doosra Padri:(Rotay Huay) Yaar Tum To Buhat Khushnaseeb Ho Meri Begum Ne Mujh Se Pran,Pardhan,Izat,Dolat Sb Kuch Le Lia Or Talaaq phr Nai Dia
by tanveer hussain (few years ago!) / 903 views
Similar Jokes
A Sunday school teacher asked the children just before she dismissed them to go to church, “and why is it necessary to be quiet in church?”
Little Johnny replied, “Because we must not disturb people while sleeping.”
by Pak101.com (few years ago!)
Master: Mein tenu kutte te essay likhan nu
keha si, Likh ke kyu nahi liyanda ?
Santa: Ki karda master g,
jidan he mein kutte te Pen rakhia oh paj geya!!!
by tanveer hussain (few years ago!)
Sardar ko Gali mai 100 rupey ka note mela Note ke oper lekha tha “EID MUBARAK” .
Sardar ne idhar udhar dekha, owr Note Jaib mai rakthy howe bola “KHAIR MUBARAK”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
She came in my life in
school..
I kept ignoring her..
She smiled, but I kept quiet..
She began to speak, but I din't listen..
I was not intrsted at dat time
&
When she began 2 leave,
I knew i needed her..
I started runing behind her, requesting.....
"MAM Attendance"
MAM Plz
Plz MAM.
Pehle se hi short Hai :D ;)
by dracula (few years ago!)
1 family ne
film “Sholay” dekhi.
Ghar aa k Shohar
mazaq me Biwi
se bola:
“NAACH BASANTI”
Uska Bacha zor
se bola:
“BASANTI ..!
IS KUTTAY K SAMNE
MAT NACHNA..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Kitchen mein cooker aur kadai hote hain...
Cooker: haye tu kitni kaali hai.
Kadai: Sale phir bhi mujhe dekh kar seeti marta hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Miss apne kal mujhe call q ki thui kya kaam tha mujh se??
Teacher: Main ne to koi call nhn ki.
Pathan: To phir mere mobile pe kyun likha tha "1 miss call"?
by Abdul Hannan (few years ago!)
A mother looks dirty finger prints on a newly white
paianted main gate and becomes very angry and
call upon her child;
mother:ahmad! are these your dirty finger prints
over main gate?
ahmad:(says innocently): no mom i always kick to
open the gate.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Solid insult
Papu to girl: Mai aapse dosti karna chahta hun.
.
.
.
.
. .
Girl: Hamari dushmani kab thi mere BHAIYAA
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Why Kareena did not marry Shahid? Bcoz she wanted a new surname after marriage. Not Kapoor agiain
by Pak101.com (few years ago!)