Sharab Se Nafrat
Santa : Yaar!
Ye Auratein Sharab
Se Nafrat Q Karati Hai?
Banta :
Islye Ki Sharab Pine Ke
Baad Chuhe Jaisa Pati Bhi Sher
Ho Jata Hai
by Pak101.com (few years ago!) / 990 views
Similar Jokes
sardar:Cricket Khel Kar Aya,
Dost: Kitnay Runs Banay?
Sardar:triple Century Hone Me 299 Run Baqi Thay,
kanjar ne out kar dia!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Police: Tumhe kal subah 5 bajephaasi di jayegi.
Sardar: Ha Ha Ha Ha!
Police: Kyon hasn rahe ho?
Sardar: Main to uthta hi subha9 baje hun.
by Abdul Basit (few years ago!)
Ek kanjoos ney kisi majboori key tehet kisi dost ki dawat ki or usey khat likha key aap zehmat ker key aaj raat ka khana hamarey sath khayein or jo rookhi sookhi hazir hey, qabool farmayein.
Mehmaan samjha key mezbaan inkesaar sey kaam ley raha hey laikin jab wahan pohancha to waqai dastarkhwaan per rookhi sookhi roti or baasi daal pari thee.
Marta kia na kerta, mehmaan khaney beth gaya. Itney mein bahar ek faqeer ney awaz lagai. Kanjoos ney usey daant diya. Us ney phir awaz di to kanjoos ney kaha, “bhaag jao warna tumhara sar tor doon ga”
Mehmaan ney jaldi sey kaha, “Faqeer bhai, chaley jao, aadmi apni baat ka pakka hey, sach much tumhara sar tor dey ga”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Nurse;doctor,rhe man u have just treated collapsed
on the front step, wht should i do?
doctor;turn him around so it looks like he was just
arriving
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Master to pinku - beta agar do mein se do gye to
kitne
rhe? Pinku- samjh mein nhi aya
master g. Master-beta tumare pas
2roti hai, tumne 2 roti khali, tumare pas kya bacha? Pinku-sabji.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife husband say :
aji sontay ho main aaj kal bohat kubsort hoti ja rahi hon..
Husband:
tumhay kis nay kaha….
wife:
meri khubsorti daikh ker aab rotian bhi jelnay lagi hain…..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Class Mein Teacher Students Se Puchti Hai.
Teacher: “Baccho, Ek Aisa Sentence Banao Jis Mein Urdu, Hindi, Punjabi Aur English Ka Paryog Hua Ho”
Pappu: “Ishq Di Gali Wich No Entry“
by Pak101.com (few years ago!)
Jab Gabbar paida hua to uski maan ne us se 3-4 thappad lagaye
Gabbar’s Father: Kya baat ho gayi?
Mother: Kambakht paida hote hi pooch raha tha KTNE AADMI THE…
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Black African Lrki Ko jadugar Ne
Jadu Se Par Lga diay.
Lrki : Wow, Ab kia Me PARi bn gai?
Jadugar :NI Pagli..
.
.
.
Tu "CHAM'GADAR' bn gai hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ab rishty wale ap ko dekhne aayen to apne mu par meezan ka oil laga dena,
kiun k
har cheez meezan me achi lagti hai.
by Sabir shah (few years ago!)