Sharab Se Nafrat
Santa : Yaar!
Ye Auratein Sharab
Se Nafrat Q Karati Hai?
Banta :
Islye Ki Sharab Pine Ke
Baad Chuhe Jaisa Pati Bhi Sher
Ho Jata Hai
by Pak101.com (few years ago!) / 991 views
Similar Jokes
pathan to dukandar:give me blackbulb
dukandar:what is black bulb
pathan:ullu ke pathe jab rat ko andhera hota hai to hum roshni wala bulb istamal kartay hain mujhe ab andhere wala bulb chahiye takay sabah mein sunay ke liye andhera kar sakoon
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wo Roz Pochti Hai Kya Humein Yad Karte h0
Ab Usay k0n Btaye k Yad krna Itna Asaan h0ta To Hum Apni
.
.
Class Main TOp Na Kar Letey
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aik dafa aik molvi movie dekh raha tha.
Doosra aadmi: Molvi sahab aap ne to kaha tha ke ap
movie nahi dekhte.
Molvi: Mein is ko Nafrat Ki Nigah se dekh raha
hon...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Policeman: tum ne
Beech road pe bus q rok di ???
Pathan: hum sheher me
Naya aya hay mgr
Qanoon nahi torta,
Wo samne dekho likha hy
“bus stop”
Tou hum ne rok dia
by Pak101.com (few years ago!)
ChiLd 2 Dentist Doctor ..!!
Kya Dard K Bgair Bhi Daant Nikalay ja sAktay Hain?
Dentist:Nahi..!
ChiLd: Agr Main NikaL doOn?
Doctor: NikaLo.
ChILd:He he he he
by Zia Rasool (few years ago!)
Sardarji standing below a tube light with a open
mouth.................
WHY?
because his doctor advised him "Todays dinner should
be light"
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar : Sitting on The Top of the Mountain and Studying….
When a person asked what he was doing….
He replied… Oye!! Higher Studies Yaar…!!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dil soch raha tha pyar se ap ko kia kahun khud gharz
kanjos
bewakof
ya pher
pagal,
~
achanak zong walun ki awaz aai sub ke do
by Sabir shah (few years ago!)
Girls college k bahar blast ke baad Geo Reporter, Zakhmi LARKI Se:
jab BOMB gira’ to kya Wo 1 dum se Phhata?
Zakhmi LARKI
(Ghussay Se) :
Gee Nahi
Wo Reengta
howa Meray Qareeb Aaya’
Or,
Nihayat Adab Se
Pyaar Se
Or,
Sharma kr
Bola
Baji !!! THAAA !!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
American: Hamare yahan shaadi e-mail se bhi hoti hai.
Laloo: Kamal hai hamare yahan to shaadi sirf female se hoti hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)