dentist
ChiLd 2 Dentist Doctor ..!!
Kya Dard K Bgair Bhi Daant Nikalay ja sAktay Hain?
Dentist:Nahi..!
ChiLd: Agr Main NikaL doOn?
Doctor: NikaLo.
ChILd:He he he he
by Zia Rasool (few years ago!) / 971 views
Similar Jokes
Ek din Mummy ne Chunnu se kaha,"bete,tumhare mama ane waale hain to bazar se kuch khaane ko lao."
Chunnu bazaar se samose, nimbu aur kele le kar aaya..
Aate-aate usse bhook lagi toh woh samose kha gaya..
Fir bandar kele le gaya aur nimbu gutter mein gir gaya..
Ghar aakar Mummy ne poochcha: Kya lekar aaye?
Chunnu bola: Damadam mast kalandar, samose pet ke andar, kela le gaya bandat, nimbu gutter ke andar!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Sending Msg to all Frnd
"My Mob No is change"
Pehale Nokia6610 tha
Now I Have N73
So Plz Call n sms me on My New Nos thanks
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar (Apne Bete Se Bola):
Bevakuf…
Kaisa Machis Leke Aaya Hai
Ek Bhi Tili Nahin Jalti
Beta :
Kya Baat Karte Ho Papa
Sab Tili Test Karke Laya Hu
by Pak101.com (few years ago!)
Laloo to his P.A.: Itne khiladi kyun football ko laat maar rahe hai?
P.A.: Goal karne ke liye.
Laloo: Susra, ball toh pahle se hi gol hai aur kitna gol karenge!!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Larki phansani aati hai?
Sardar: Nahi
Pahtan: Bara aasan hai, ek kagaz le, us ka Jahaz bana, class main urra de,
Teacher puche to Larki ka naam laga de.
Phans gai larki
by Abdul Hannan (few years ago!)
Funny Girlriend to Funny Boyfriend: Mera Dulara ,Mera ladla, mera pyara, mera chona, mera sweet gulgula. Muj se shadi karoge? Bolo ji Bolo.
Funny Boyfriend: Tum mujhe Propose kar rahi ho ya Adopt ?
by Pak101.com (few years ago!)
BV apne shrabi pati ko sudharne k liye black kapde pahen kr ghar k bahr khadi hui
Pati:Tum Kon
BV:Chudail
Pati:Haath mila
Mai teri behen ka pati.
by Pak101.com (few years ago!)
Man- Wat's ur Dad name
Boy- His Name is LAUGHING
Man- Ur Mother's Name
Boy- SMILING
Man- U must b Kidding
Boy- No, Dat's my Brother I m Joking
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Maa: Beta ya Kar Rahe Ho??
Beta: Padh Raha Hoon.
Maa: Shabash! Kya Padh Rahe Ho??
Beta: Ji, Film Shole Ki Story..
by Pak101.com (few years ago!)
Billon ke sataye aik gareeb admi ko karant laGA
Biwi: App theek to hain,
Gareeb: Ooh ,Mujhe choro ye batao Unit kitne gire hain.
by Pak101.com (few years ago!)