dentist

ChiLd 2 Dentist Doctor ..!!
Kya Dard K Bgair Bhi Daant Nikalay ja sAktay Hain?
Dentist:Nahi..!
ChiLd: Agr Main NikaL doOn?
Doctor: NikaLo.
ChILd:He he he he

by Zia Rasool (few years ago!) / 971 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Bhooka Baccha

Ek din Mummy ne Chunnu se kaha,"bete,tumhare mama ane waale hain to bazar se kuch khaane ko lao."

Chunnu bazaar se samose, nimbu aur kele le kar aaya..

Aate-aate usse bhook lagi toh woh samose kha gaya..

Fir bandar kele le gaya aur nimbu gutter mein gir gaya..

Ghar aakar Mummy ne poochcha: Kya lekar aaye?

Chunnu bola: Damadam mast kalandar, samose pet ke andar, kela le gaya bandat, nimbu gutter ke andar!

by Pak101.com (few years ago!)
Santa Sending Msg to all Frnd

Santa Sending Msg to all Frnd
"My Mob No is change"

Pehale Nokia6610 tha
Now I Have N73

So Plz Call n sms me on My New Nos thanks

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Bhi Tili Nahin Jalti

Sardar (Apne Bete Se Bola):
Bevakuf…
Kaisa Machis Leke Aaya Hai
Ek Bhi Tili Nahin Jalti

Beta :
Kya Baat Karte Ho Papa
Sab Tili Test Karke Laya Hu

by Pak101.com (few years ago!)
Laloo to his P.A

Laloo to his P.A.: Itne khiladi kyun football ko laat maar rahe hai?

P.A.: Goal karne ke liye.

Laloo: Susra, ball toh pahle se hi gol hai aur kitna gol karenge!!

by Pak101.com (few years ago!)
Phans gai larki

Pathan: Larki phansani aati hai?
Sardar: Nahi
Pahtan: Bara aasan hai, ek kagaz le, us ka Jahaz bana, class main urra de,
Teacher puche to Larki ka naam laga de.

Phans gai larki

by Abdul Hannan (few years ago!)
Funny Girlriend to Funny

Funny Girlriend to Funny Boyfriend: Mera Dulara ,Mera ladla, mera pyara, mera chona, mera sweet gulgula. Muj se shadi karoge? Bolo ji Bolo.

Funny Boyfriend: Tum mujhe Propose kar rahi ho ya Adopt ?

by Pak101.com (few years ago!)
BV apne shrabi pati ko sudharne

BV apne shrabi pati ko sudharne k liye black kapde pahen kr ghar k bahr khadi hui
Pati:Tum Kon
BV:Chudail
Pati:Haath mila
Mai teri behen ka pati.

by Pak101.com (few years ago!)
Wat's ur Dad name

Man- Wat's ur Dad name
Boy- His Name is LAUGHING
Man- Ur Mother's Name
Boy- SMILING
Man- U must b Kidding
Boy- No, Dat's my Brother I m Joking

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Beta ya Kar Rahe Ho?

Maa: Beta ya Kar Rahe Ho??
Beta: Padh Raha Hoon.
Maa: Shabash! Kya Padh Rahe Ho??
Beta: Ji, Film Shole Ki Story..


by Pak101.com (few years ago!)
Billon ke sataye aik gareeb admi ko

Billon ke sataye aik gareeb admi ko karant laGA

Biwi: App theek to hain,

Gareeb: Ooh ,Mujhe choro ye batao Unit kitne gire hain.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook