Husband- Ek writer ne likha
Husband- Ek writer ne likha hai ki
"Pati ko bhi ghar ke maamlo mein bolne ka haq hona chaahiye.."
Wife-Woh bechara bhi dekho likh hi paya,Bol Nahi Saka...
by Pak101.com (few years ago!) / 968 views
Similar Jokes
Banta: Have you noticed that most heroes are married man?
Santa: Every married man is a hero.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Interview Dene Gaya Office Ke Door Per Ja Ke Bola.
Santa: “May I Come In Sir?”
Officer: “Wait Please”
Santa: “80 Kg Sir.”
by Pak101.com (few years ago!)
denge Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki century nehi bananey dey gey. Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo tu gazab ki form main hai?Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey gey...!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa school me hans raha tha,
1 ladhka bola chup kar
santa:-Q,tum kon ho..?
Ladhka:-main moniter hu
Santa bola:-main CPU hu...Ab bol...
by Pak101.com (few years ago!)
Ladki boli:
Chandni chaand se hoti hai, sitaron se nahi,
Chandni chaand se hoti hai, sitaron se nahi,
Mohabbat ek se hoti hai, hazaaron se nahi.
Ladka bola :
Chandni agar chaand se hogi to sitaron ka kya hoga,
Chandni agar chaand se hogi to sitaron ka kya hoga,
Mohabbat agar ek se hogi to hazaron ka kya hoga.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa-Tum Meri Shadi Mai Aaoge Na?
Banta-Mai Un Logo Mai Se Nahi,
Jo Musibat Ke Waqt Dost ko Akela Chhod De.
Main Zarur Aaunga.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: Doctor help me, mein jab baat karta huun
to muje sirf awaaz sunaideti hai, aadmi nahi dikhta.
Dr: Aaisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:ro kiun rahe ho?
Bachha:mumy papa ko kutta kehti hai or papa mumy ko bili kehte hai.mujhe ye nai pata me pilla hu ya billa
by Sabir shah (few years ago!)
Shaikh: Ye kela ktne ka?
Kele wala:5 rupees.
Shaikh:2 rupy ka deta hai?
Kele wala: 2 rupy me to sirf chilka milega.
Shaikh: Le 3 rupy, chilka rakh aur kela de
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Major Rohail ne ek pathan officer
Ko Army se nekal dya
Kyu?
Pathan officer zid kr rha tha k
14 August pr Atom Bomb wala
patakha chalana hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)