Officer: Dekho, humme aisa

Officer: Dekho, humme aisa chaukidaar chahiye jo sehatmand ho, chust, chalak aur chaukanna ho, jarurat parne par jisse hum daat bhi saake…

Yadi tumhare andar yeh saare guun shamil hai to tumhe yeh naukri mil sakti hai.

Umeedwaar : Saheb yeh saare gun meri biwi mein hai, usse bulau?

by Pak101.com (few years ago!) / 951 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Zubeda apa k zarai totky

Agr sir pr baal na nikal rahy hon to sir pe Engro urea lagayen
jb urea zameen se kaddu nikal skta hai to kadu jesy sir se baal q nhi;-)

Zubeda apa k zarai totky

by Mazhar Khan (few years ago!)
1 pathan ne molvi ko bohat maara,

1 pathan ne molvi ko bohat maara,

kisi ne pucha kyn maara.

PATHAN: ye kehta he tamam muslman jannat ka mazay lenge,

jannat tou hamara bewi ka nam hai¦

by Pak101.com (few years ago!)
mera paisa nikal

Thief with knife: Tera paisa nikal!
Man: Do you know who I am? I am a corporator.
Thief: Acchha? To phir MERA paisa nikal!

by A. Sami (few years ago!)
love :p.

*Love b4 Marriage*
Janu...tum nahe to mei nahe,
mei nahe to tum nahe...

*Love after Marriage*
"baghairta"...Aj tu nahe ya me nahe

by @irha@ (few years ago!)
ap ny pichly saal Eid per

Bivi:

ap ny pichly saal Eid per meri Ammi ko LOHY ka Bed banwa k diya tha ,

Is dafa kiya Irada hai ?

Shohar: Is saal us men CURRENT chornay ka Irada hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Daadi marte hue

Daadi marte hue :Beta mein apna farm, 6tractor, 50 janwar
aur 22,389,630 cash tumhare naam karti hun
Beta: Dadi yeh sab hai kahan?
..
..
Dadi: FARMVILLE on Facebook.

by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Jaan! thinks for calling

Husband: Jaan! thinks for calling you , tm miss kr rahi ho gi.
Wife: and what about the fight we have 5 minutes ago?
Husband: O fittay moo, agian mistaken home no is dialed

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Traffic Police Wala

Ek Traffic Police Wala Budhiya Se:-

Main Kitni Dair Se Siti Baja Raha
Tha, Aap Ruki Q Nahi

Budhiya:- Beta
Ab Meri Siti Sun K Rukne Ki Umar
Hai Kya :D

by Pak101.com (few years ago!)
Mohan thand mein buri tarah se

Mohan thand mein buri tarah se kaanp raha tha, uske bete ne doctor ko phone lagaya aur kaha: Doctor uncle jaldi se ghar aa jao.

Doctor: Kaya hua?

Beta: Bimari ka pata nahi , per haan papa subhah se vibration mode per hain.

by Pak101.com (few years ago!)
Behan, bartan saaf karne ke liye sabse

Seeta- “Behan, bartan saaf karne ke liye sabse
achi kaun-si cheej hai?”
Geeta- “Maine bartan saaf karne ke liye bahut-si
cheeje istmaal ki, par pati se acha kisi ko nahi paya”

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook