Daadi marte hue
Daadi marte hue :Beta mein apna farm, 6tractor, 50 janwar
aur 22,389,630 cash tumhare naam karti hun
Beta: Dadi yeh sab hai kahan?
..
..
Dadi: FARMVILLE on Facebook.
by Pak101.com (few years ago!) / 944 views
Similar Jokes
?17. ek bar 1 ladka apni aunty k ghar jata h.
Aunty- BetA! raat bahut ho gyi h tum GUDDU k pass so jao.
Boy- nhi Aunty. main bahar sofe pe so jata hoon.
Next mrng a hot girl brings tea 4 him.
Boy asks- tum kaun ho?
girl- main GUDDU. Aap kaun?
BOY- Main FUDDU!!
by Pak101.com (few years ago!)
BV Kitchen Se Boli: Sunty Ho, Main Din ba Din Khoobsurat Hoti Ja Rhi Hn
Shohar: Acha Wo Kaisy
BV: Ab to Mujh Se Rotiyan Bhi Jalny Lagi Hain
by tanveer hussain (few years ago!)
Laloo to his P.A.: Itne khiladi kyun football ko laat maar rahe hai?
P.A.: Goal karne ke liye.
Laloo: Susra, ball toh pahle se hi gol hai aur kitna gol karenge!!
by Pak101.com (few years ago!)
OSAMA Nark me Yamraj se bola1 cal Kr Lu Pakistan?
Yam-Kar Lo.
OSAMA-Kitna Bill Hua?
Yam-Kuch nahi.
OSAMA-Q?
Yam-Nark 2 Nark FREE Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Fact of Class Room: Jab Professor Tumhain Class Se Baahar Nikal Dey To Samajh Lo K Tum Taraqqi Kar Rahe Ho. Coz He Might be Afraid That You Know More Than Him! Be Positive.
by Pak101.com (few years ago!)
Jahan Khawab Wahan HBL Urdu Funny Jokes Aik Pathan ko khawaab main kisi ne QATAL kar dia. Subha uth k PATHAN ne apna HBL ka Account close karwa dia. Pata hai Kyun? Kyun k HBL aap k khawabon ko haqeeqat main bdlta hai jahan khawab waha HBL…
by Mazhar Khan (few years ago!)
An Astronomer Was Watching The Sky From His Telescope
Santa Singh Was Observing Him,
Suddenly A Star Falls,
Seeing That Santa Singh Shouted:
“Kya Nishana Lagaya Hai!”
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan ko koi aadmi mobile par bohat tang kar raha tha
Pathan ne tang aa kar apni sim badal lior osse naye number se phone karte hoe bola
Abb mujhe tum tu kiatumhara baap bhi tang naheen kar sakta
Main ne sim badal li hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pappu ki master se hui ladai,
Master ne kardi papu ki dhulai,
Pappu ka garam hua khoon,
Gaya kabristan or kabr pe master ki photo latka ke likh diya...
-COMING SOON- :
by Pak101.com (few years ago!)
Johny johny,yes papa
R u A d0ct0r? Yes papa
Any motivation? No papa,
lots of tension? Yes papa,
family life? No papa,
BP-sugar? Yes papa
annual income? hahaha
by Pak101.com (few years ago!)