Doctor Sahab Mein
Banta to Doctor : Doctor Sahab! Mein apna dimag daan karna chahta hu.
Doctor : Hoga to hum le lenge .
by Pak101.com (few years ago!) / 1095 views
Similar Jokes
Aik Pathan Ko Chiraagh Milla
Oss Nay Chiraagh Ko Ragra To
To
To
To Aik
Jin Aaya Aur Kaha :
Bolo Khan Baba Teri
3 Kaon See Khawahishain Hain Jo Poori Ki Jain
Pathan Bola :
1.Aik Bahot Bara Sa Bangla Ho
2.Oss Main Khoob Daolatmand Log Hoon
3.Hum Ko Wahan Chaokidari Dilwa Do
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Look a thief has entered our kitchen
and he is eating the cake I made.
Banta: Whom should I call now,
Police or Ambulance?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband Comes Home Early And Sees Wife With Another Guy.
Wife: Why Are You Early?
...
Husband: Who Is He?
...
Wife: Don't Try To Change The Topic
by Pak101.com (few years ago!)
Kaliya & Peeliya ek car me bomb laga rahe the .
Peeliya - agar bomb lagate samay phat gaya to kya hoga .
Kaliya - do'nt worry ! Mere paas ek aur bomb hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan to Doctor: Aapne Nurse bohat achi rakhi hai.
Uska hath lagte he main theek ho gaya.
Doctor: Janta hon. Thappad ki aawaz mujhe bhi sunaai di thi.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Boss: Tumhare Father ka kya naam hai?
Servant: Bijli Deen
Boss: Ye kaisa naam hai?
Servant: Sir, pehle unka naam Chiraag Deen tha,
lakin jab se Science ne taraki ki hai unhon ne apna
naam Bijli Deen rakh lya ha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Policemn 2 His Son:
Tumahara Result Achha Nahi Aaya
Aaj Se Tumhara Khelna Aur Tv Dekhna Band
Son: Acha Ye 50 Rupee Pakdo
Aur Mamla Yahi Nipta Do
by Pak101.com (few years ago!)
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye? 2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye
by Mohammad Ali (few years ago!)
Chota Sardar:”Amma” Raat
Main Bathroom Da Darwaja
Kholiya Te Light Aapi Jal
Pae
,
,
,
,
,
,
AMMA,Way Haraam Diya, Tu
Fir Frej Wich Mutar Kr Ditta
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife: janu batao tum mujhsy kitna pyar karty ho?
Husband: bohat zyada
Wife: phir bhe kitna?
Husband: itna k dil chah rha hy k tumhari jesi aik aur lay aun
by hearthackervsgirls (few years ago!)