Mohan thand mein buri tarah se

Mohan thand mein buri tarah se kaanp raha tha, uske bete ne doctor ko phone lagaya aur kaha: Doctor uncle jaldi se ghar aa jao.

Doctor: Kaya hua?

Beta: Bimari ka pata nahi , per haan papa subhah se vibration mode per hain.

by Pak101.com (few years ago!) / 918 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

2 ghantay aatay ki line main

2 ghantay aatay ki line main khara rehte huye ek aadmi ghussay se chillaya. "Main Zaradari ko goli marnay ja raha hon." Kuch dari baat woh wapas aakr aatay ki line main khara ho gaya. Kisi ne pucha. "Kyon Maar Diya?" Usne maayusi se jawab diya. "Wahan pe bhi line lagi hui hai."

by Pak101.com (few years ago!)
Tcher: Jo Dusro Ko Apni Baat Na

Tcher: Jo Dusro Ko Apni Baat Na Samjha Sake Wo Gadha Hota He

Pappu: Sir,Kya Matlab Mai Samjha Nai

by Pak101.com (few years ago!)
Main tere pyar me mar gayi,

Girl : Main tere pyar me mar gayi, lut gayi, barbaad ho gayi..


Ashiq: Main konsa tere pyar me Ambani ban gaya. .

by Pak101.com (few years ago!)
Ram aur Ravan seriously yudh kar rahe the

Ram aur Ravan seriously yudh kar rahe the.
Ravan: chal bye.
Ram: kyon, darr gaya kya?
.

.

.

Ravan: abe, piche dekh, Rajnikant aa raha hai.:V.5

by Pak101.com (few years ago!)
Aap Aaya Ha

ek techer ko susu ke naam par bahout sakht nafrat thi
techer ne students se kaha jab susu aaya to bolna - "AAP aaya hai" ek din student ko PAUTTI aa rahi thi aur wo buri buri shakle bana raha tha, techer "AAP aaya hai" student nahi "AAP ka BAAP aaya hai"

by Pak101.com (few years ago!)
Santa aur Banta train ke

Santa aur Banta train ke peeche bhag rahe the.

Santa chadh gaya, to train me logo ne kaha “WEL DONE”

Santa – Khaak well done, jana to usey tha, mein to usey chhodne aaya tha!

by Pak101.com (few years ago!)
Hospital Ka Amla Sheikh K



Hospital Ka Amla Sheikh K
Pich Bhag Raha Tha.

Logon N Pocha Kya Hua

Doctor:
4 Bar Aisa Hua

Ye Dimagh K Operation K
Bhaney Aata Hai
or
Tind Karwa K Bhag Jata Ha…

by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar Aur Pathar

Sardar ke sir se khoon nikal raha tha..

Doctor: Ye kaise hua ?

Sardar: Mai hathon se Pathar tod raha tha,to kisi ne kaha "Paaji kabhi to Dimaag istemaal kiya karo."

by Pak101.com (few years ago!)
Cancer Specialist Doctor

Patient: Doctor, kya aapko pakka yakeen hai ke mujhe cancer hua hai. kyunki ek baar kisi patient ka cancer ka ilaaj chal raha tha aur patient TB se mar gaya.

Doctor: Ghabraao nahi… agar main ilaaz karunga to tum sirf cancer se hi maroge…

by Pak101.com (few years ago!)
Student

Teacher: JAWANI owr BURHAPAY mai kia farq hota hai?
.
Student: JAWANI mai mobile mai HASEENO ke numbers hotay hai, owr BURHAPAY mai HAKEEMO ke

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook