Height of jhatka
Height of jhatka :
“A boy after spending great time with GF,
Saw a guy’s photo in her bag
Asked – Is he ur X BF?
GF kissed him said no dear thats me before surgery…;)
by Pak101.com (few years ago!) / 1155 views
Similar Jokes
Sardar to pathan!
yar jahaz jab chlta hai to us ka
darwaza q band hota hai?
pathan”
kafi dair sochny k bad.
yar koi (juice) wala na char jay.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ke gao me nadi pe bridge banaya gaya.
Builder: Bahut achcha ho gya na
Santa: Haan ji
Pehle dhoop me tair k nadi paar krte the
Ab chhaoon mein tair ker paar kerain gay
by Mohammad Ali (few years ago!)
Style of break up:
Boy bought gift for His Girl friend-
GF:Wat the hell would I do with this rocket?
Boy: U wanted stars na?
Now sit on it and GET LOST
by Mohammad Ali (few years ago!)
3 sardar bike pe ja rahe the,trafic wale ne roka aur bola tumhe malum nahi ki 3 sawari chalana zurm hai.
Sardar - hume malum hai isiley 1 ko ghar chhodne ja rhe hain!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Rishtay K Liye Tasweer Khicwa Raha Tha
Toh Tasweer Men Gadha B
A Gea Sardaar Nay Yeah Likh Kay Tasweer Bheji
Mein Khabbaay Pase Han.
by Mazhar Khan (few years ago!)
A Child 2 Zardari:
.
janab 15 m0nth se Hamaray sch00l mein teacher nahi aya
Zardari:
t0 sch00l kaisay chal raha hai?
Bacha:
jaisay mulak chal raha hai.
by Tariq Bangash (few years ago!)
Teacher-Bade ho kar kya banoge
Snta-Papa kehte h jitna chahe padho
wo nahi ban sakate jochahte ho
Teacher-Kya banna chahte ho
Snta-Lady Doctor
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Robert:-Boss isne kuch nahi kiya phir ise saza kyu di.
Ajit:-smart boy!Aajkal PREPAID ka jamana hai.Pehle saza bhugto phir galti karo
by Pak101.com (few years ago!)
Pessenger: Tumne Mere Jaib Me Hath Kyn Dala?
Pathan: Muje Machis Chahiye Thi
Pessenger: Tum Mujhse Mang Sakte The
Pathan: Hum Ajnabi Se Baat
Nahi Karta
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa Singh: My doctor told me to drink carrot juice after a hot bath to cure my cold.
Banta Singh: Does it work?
Santa Singh: I don't know... I can never finish drinking the hot bath.
by hearthackervsgirls (few years ago!)