Pathan

Pathan na apna bacha ka naam america rakh lea . Logo na pocha aap ka dushman ha america aap na apne bache ka naam america rakh lea . Pathan : na kaha hum dunya ko batana chahta ha ka pathan america ka baap ha .

Aur Aes tarah jang shoro ho ge.

America : Hum Chand per jakr jahaz banyge . Pathan : hum soraj pr ja kr naswar banayga . America : Tum jal jaega. Pathan : Hum Pagal nhe hum raat ko jayga.

HAHAHAHAHAHAH.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 1105 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar 1st time pizza hot geya

Sardar 1st time pizza hot geya
to waiter ne pizza la k rakh dia
Sardar adhe ghante tak betha raha phir cheekh k bola:
“O naan rakh gaya ain, Salan tera peo day ga

by Pak101.com (few years ago!)
wHICH COMPUTER DO U HAVE

Girl: Which computer do u have?
Boy: I have a computer with intel core i7
processor at 3.3 ghz, windows 7, 64 bit, 8gb ram
& nvidia gtx 560 graphics card.

Boy: which computer do YOU have???
Girl: A PINK ONE !!

What to say now. :P'

by Abdul Sami (few years ago!)
Couple date pr tha mummy ne dekh liya.

Couple date pr tha mummy ne dekh liya.
Mummy ne call kiya--beta kaha ho??

Beta-paper dene aya hu.

Mummy-Zara dhyan se dena is paper ka result aya to jaan se mar dungi.

by Pak101.com (few years ago!)
Girl: mai Tmhare liye

Girl: mai Tmhare liye Aag pe chal skti hn,
Naddi me kood sakti hn.
Boy: so sweet
kya
Tum mujhe Abhi Milne
Aa skti Ho,?
Girl: pagal ho kya.!
itni dhoop mei.

by Pak101.com (few years ago!)
wrong no

Husband calls his wife

Nokrani ne call uthai

Husband: Begam se baat karwao

Nokrani: Woh tu sahab k sath so rahi hain

Husband: Sahab tu main hon Nokrani: Tu main kya karon Husband: Dono ko maar do After killing Nokrani: Lashon ka kya karon

Husband: Ghar k pechay naddi may phenk kr bhag jao

Nokrani: Ghar k pechay tu naddi nahi hai

Husband: Tu kya yeh 3530399 number nahi hai

Nokrani: Nahi

Husband: Sorry wrong number :-D

by hearthackervsgirls (few years ago!)
TV serials dekhne ke

Customer: yeh kya offer hai? TV liya to 10 kerchief free!!!

Salesman: TV serials dekhne ke baad aapki aansoo ponchne ke liye

by Pak101.com (few years ago!)
GOLU Gadhe p baith k College jata tha

GOLU Gadhe p baith k College jata tha
FINAL YEAR Me Vo FAIL HO GYA OR PHIR paidal College jane lga
Q

Qki Gadhe ki graduation Complete ho gyi thi

by Pak101.com (few years ago!)
Pthan ko doctor ne

Pthan ko doctor ne E. C. G krwane ko kaha,
Pathan jab phoncha to test ka naam bhool gya

thori dair sochne k bad kehne lga,
... .
.
.
.
.
"Bhai jan! Hum ko C.N.G krdo"

by Pak101.com (few years ago!)
Khuf-Naak Item

Ek bacha mummy se pitnee ke baad. .
.
.
.
Bacha: Papa khabhi Aap jungle gaye ho??
Papa: Nahi beta.....
..
.
.
.
.

Bacha:- Fir Aap itna Khuf-naak item kahan se pakad ke laaye?

by Pak101.com (few years ago!)
Jo Raat Ko Aay Aur Subah Chali Jaay

Baap: Beta Tujhey Kesi Bivi Chaheay?

Beta: Chand Jesi

Baap: Itni Khoobsurat?

Beta:Nahi, Aisi Jo Raat Ko Aay
Aur Subah Chali Jaay

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook