Pathan
Pathan na apna bacha ka naam america rakh lea . Logo na pocha aap ka dushman ha america aap na apne bache ka naam america rakh lea . Pathan : na kaha hum dunya ko batana chahta ha ka pathan america ka baap ha .
Aur Aes tarah jang shoro ho ge.
America : Hum Chand per jakr jahaz banyge . Pathan : hum soraj pr ja kr naswar banayga . America : Tum jal jaega. Pathan : Hum Pagal nhe hum raat ko jayga.
HAHAHAHAHAHAH.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 1105 views
Similar Jokes
Sardar 1st time pizza hot geya
to waiter ne pizza la k rakh dia
Sardar adhe ghante tak betha raha phir cheekh k bola:
“O naan rakh gaya ain, Salan tera peo day ga
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Which computer do u have?
Boy: I have a computer with intel core i7
processor at 3.3 ghz, windows 7, 64 bit, 8gb ram
& nvidia gtx 560 graphics card.
Boy: which computer do YOU have???
Girl: A PINK ONE !!
What to say now. :P'
by Abdul Sami (few years ago!)
Couple date pr tha mummy ne dekh liya.
Mummy ne call kiya--beta kaha ho??
Beta-paper dene aya hu.
Mummy-Zara dhyan se dena is paper ka result aya to jaan se mar dungi.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: mai Tmhare liye Aag pe chal skti hn,
Naddi me kood sakti hn.
Boy: so sweet
kya
Tum mujhe Abhi Milne
Aa skti Ho,?
Girl: pagal ho kya.!
itni dhoop mei.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband calls his wife
Nokrani ne call uthai
Husband: Begam se baat karwao
Nokrani: Woh tu sahab k sath so rahi hain
Husband: Sahab tu main hon Nokrani: Tu main kya karon Husband: Dono ko maar do After killing Nokrani: Lashon ka kya karon
Husband: Ghar k pechay naddi may phenk kr bhag jao
Nokrani: Ghar k pechay tu naddi nahi hai
Husband: Tu kya yeh 3530399 number nahi hai
Nokrani: Nahi
Husband: Sorry wrong number :-D
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Customer: yeh kya offer hai? TV liya to 10 kerchief free!!!
Salesman: TV serials dekhne ke baad aapki aansoo ponchne ke liye
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU Gadhe p baith k College jata tha
FINAL YEAR Me Vo FAIL HO GYA OR PHIR paidal College jane lga
Q
Qki Gadhe ki graduation Complete ho gyi thi
by Pak101.com (few years ago!)
Pthan ko doctor ne E. C. G krwane ko kaha,
Pathan jab phoncha to test ka naam bhool gya
thori dair sochne k bad kehne lga,
... .
.
.
.
.
"Bhai jan! Hum ko C.N.G krdo"
by Pak101.com (few years ago!)
Ek bacha mummy se pitnee ke baad. .
.
.
.
Bacha: Papa khabhi Aap jungle gaye ho??
Papa: Nahi beta.....
..
.
.
.
.
Bacha:- Fir Aap itna Khuf-naak item kahan se pakad ke laaye?
by Pak101.com (few years ago!)
Baap: Beta Tujhey Kesi Bivi Chaheay?
Beta: Chand Jesi
Baap: Itni Khoobsurat?
Beta:Nahi, Aisi Jo Raat Ko Aay
Aur Subah Chali Jaay
by Pak101.com (few years ago!)