Sardar 1st time pizza hot geya

Sardar 1st time pizza hot geya
to waiter ne pizza la k rakh dia
Sardar adhe ghante tak betha raha phir cheekh k bola:
“O naan rakh gaya ain, Salan tera peo day ga

by Pak101.com (few years ago!) / 897 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Darling mare kaan main kuch garam sa

Boy friend to his Girl friend:
"darling mere kaan main kuch garam sa
kuch naram sa, kuch namkin sa
kuch mitha sa kaho na"
Girl friend sharmate hue: " HALWA PORI"

by Tanveer Hussain (few years ago!)
begum wife

Wife ko Begum kyon kehte hai?
Kyun ki shaadi ke baad saare gum toh husband ke hisse mein aate hain aur wife Be-Gum ho jaati hai.

by Abdul Hannan (few years ago!)
facebook

liked by almost every student?
.

by @irha@ (few years ago!)
Girl:- Jaldi khidki se kudo

Girl:- Jaldi khidki se kudo, papa aa gye hai.

Boy:- Lekin ye 13v mnzil hai,

Girl:- Janu ye shagun - apshagun sochne ka waqt nhi hai jaldi kudo.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Bathroom Mein Betha Tha…

Sardar Bathroom Mein Betha Tha…

Saamny Likha Tha

Paani Ka Ziyada Se Ziyada istmaal Karein.

Wo

Bethy Bethy 3 Lottey Paani Pi Gaya.

by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Santa dhobi se te T Shirt

Banta: Santa dhobi se te T Shirt Ulti karke press kar dena!
Ek din Baad
Banta: Meri T shirt press ho gayi?
Santa: Babooji press kaise karta, koshish to bahoot ki lekin ULTI aa hi nahi rahi.

by Pak101.com (few years ago!)
pathan to major

Phatan: Aaj mene Rs.5000 ka Easyload krvaya, aur sab dosto/family ko SMS kr dye.

Major Rohail: Kyu?

Phatan: O G sunna hy ab SMS per 20 pyse Tax lagne wala hy.

by Abdul Hannan (few years ago!)
MOM im drunk

MOM I'm drunk WHAT!!!!!! i said I'm drunk

HOW DARE YOU!!!!! SLAP
I was drinking bud lite OK good night

by Pak101.com (few years ago!)
Staying At A Small Town Hotel,

Staying At A Small Town Hotel,
A Man Ordered Tea.
Shortly Afterwards,
A Girl Threw Open The Door.
Sugar In Your Tea? She Shouted.
No, Thank You, Man Replied.
Ah, Well,
Don’t Stir It Then…

by Mohammad Ali (few years ago!)
Doctor ne aik pagal se poocha

Doctor ne aik pagal se poocha:

Tum chat se kyu latak rahe ho?

Pagal: Main aik bulb hoon...

Doctor: Tum jal kyu nahi rahe?

Pagal:

Bewakof...!!

Ye Pakistan Hai,

Light Gai Hui Hai.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook