Sardar 1st time pizza hot geya
Sardar 1st time pizza hot geya
to waiter ne pizza la k rakh dia
Sardar adhe ghante tak betha raha phir cheekh k bola:
“O naan rakh gaya ain, Salan tera peo day ga
by Pak101.com (few years ago!) / 897 views
Similar Jokes
Boy friend to his Girl friend:
"darling mere kaan main kuch garam sa
kuch naram sa, kuch namkin sa
kuch mitha sa kaho na"
Girl friend sharmate hue: " HALWA PORI"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife ko Begum kyon kehte hai?
Kyun ki shaadi ke baad saare gum toh husband ke hisse mein aate hain aur wife Be-Gum ho jaati hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
liked by almost every student?
.
by @irha@ (few years ago!)
Girl:- Jaldi khidki se kudo, papa aa gye hai.
Boy:- Lekin ye 13v mnzil hai,
Girl:- Janu ye shagun - apshagun sochne ka waqt nhi hai jaldi kudo.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Bathroom Mein Betha Tha…
Saamny Likha Tha
Paani Ka Ziyada Se Ziyada istmaal Karein.
Wo
Bethy Bethy 3 Lottey Paani Pi Gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Santa dhobi se te T Shirt Ulti karke press kar dena!
Ek din Baad
Banta: Meri T shirt press ho gayi?
Santa: Babooji press kaise karta, koshish to bahoot ki lekin ULTI aa hi nahi rahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Phatan: Aaj mene Rs.5000 ka Easyload krvaya, aur sab dosto/family ko SMS kr dye.
Major Rohail: Kyu?
Phatan: O G sunna hy ab SMS per 20 pyse Tax lagne wala hy.
by Abdul Hannan (few years ago!)
MOM I'm drunk WHAT!!!!!! i said I'm drunk
HOW DARE YOU!!!!! SLAP
I was drinking bud lite OK good night
by Pak101.com (few years ago!)
Staying At A Small Town Hotel,
A Man Ordered Tea.
Shortly Afterwards,
A Girl Threw Open The Door.
Sugar In Your Tea? She Shouted.
No, Thank You, Man Replied.
Ah, Well,
Don’t Stir It Then…
by Mohammad Ali (few years ago!)
Doctor ne aik pagal se poocha:
Tum chat se kyu latak rahe ho?
Pagal: Main aik bulb hoon...
Doctor: Tum jal kyu nahi rahe?
Pagal:
Bewakof...!!
Ye Pakistan Hai,
Light Gai Hui Hai.
by Pak101.com (few years ago!)